Vi har en webshop sammen med en del fysiske butikker. Vi er ved at være færdige med finde de huller der er i osten på siden og der er så småt begyndt at komme en smule omsætning på siden. Den platform vi har valgt er bygget på den måde at vi også har fået skræddersyet en tysk version med tysk domæne osv. som ligger klar, alt dog ikke produkt informationer (på sigt flere tussinde). Nu er vores tyske kunder begyndt at rykke i os da de gerne vil købe dog vil vi ikke påbegynde at åbne den tyske del af shoppen lige med det første. Det vil være et stort arbejde at få de tyske tekster på. Vores tyske kunder har fortalt os de sagtens kan leve med det danske, og vi har åbnet op for transport med GLS til det tyske marked. Skal vi kigge efter en anden leverandør til det tyske markede grundet priserne? Hvad med returregler på det tyske markede? Hvad med leveringspriser? Vi har i dag en dansk faktura/ordreseddel, må vi benytte en engelsk som både kan virke i det danske samt tyske markede? Er der andre specielle forhold vi skal være opmærksomme på? Jeg ved godt at tyskerne er en smule svære at handle med, men lige nu handler det for os mere om at være på den rigtig side af lovgivningen frem for at gøre os lækre for dette segment. |
Webshop også i Tyskland
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)