Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster det at udvikle den her web-platform?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Nov 05
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 18:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der nogle med erfaring i at udvikle og designe hjemmesider, som kan give et realistisk bud på, hvad følgende opgave vil koste, og hvor lang tid det vil tage?

Der er tale om en platform for udvekslingsstuderende på gymnasier/high-school inden for et særligt skolesystem over hele verden. 

Udveklingsstuderende og skoler skal kunne oprette profiler, som skal lægges op på et Google Map med pins på forsiden. Bag front enden skal der bygges et system som kan håndtere kommunikation mellem brugerne, upload af dokumenter, anmeldelse/review funktion samt en betalingsfunktion, når de studerende skal søge om en udveksling (application fee). 

Desuden skal data fra et eksisterende site, konverteres og migreres over.

Sitet kan muligvis udvikles med udgangspunkt i Wordpress og der skal hellere bruges plugins end at udvikle ny funktionalitet fra bunden. Tænker dog at det kan blive nødvendigt, så udvikleren skal i hvert fald have erfaring HTML, CSS, Javascript og PHP

Jeg ved godt den slags kan være svære at forudsige, men hvor lang tid regner I med, at det vil tage at designe og udvikle den første version af sitet. Og hvad vil det koste, hvis man bruger en dansk udvikler og designer

Ud fra jeres erfaring, hvor meget skal jeg så regne med at sætte af til løbende vedligeholdelse og udvikling om måneden efterfølgende?

I må sige til, hvis skal mere information til.

Takker mange gange for hjælpen.

Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 69
Fra  Skrotlortet.dk Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Udfra hvad du har beskrevet vil jeg mene at en udenlandsk udvikler ville kræve 6-7000 for et komplet site! :) En dansk udvikler ville nok kræve det dobbelte eller lidt mere...

Vh. Deniz

Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Elias

Deniz:
udenlandsk udvikler ville kræve 6-7000 for et komplet site

Det tror jeg ikke du skal regne med at du kan få det for, men det afhænger selvfølgelig af dit ambitions niveau, og om du forventer at du selv kan tage den tekniske projektledelse.

Som udgangspunkt skal du have lavet et lækkert design til siden så den fremstår lækker og professionel, forvent at benytte 500 - 1000 USD (3500 - 7000) på det hos en dygtig udenlandsk webdesigner og omkring 1000 USD (7000 DKK) for at få den sat op og lavet det der ellers skal til, så som ordentlig backup/restore, installation af øvrige plugins som f.eks Aksimet (Antispam), Wordfence (Sikkerhed) osv.

Hvis det kan løses helt uden speciel udvikling kan du også prøve nogle af de danske webbureauer - der er mange der er villige til at give dig et godt tilbud, i forventning om noget efterfølgende mer-salg.

//Morten

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tænker, at Paul fra Jeyas.com kan lave det i Wordpress for under 1000$ - han har lavet noget for mig med nogle af de samme funktioner. Kan anbefale ham,

Pernille

Tilmeldt 8. Apr 15
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Elias, 

Du er velkommen til at kontakte mig - Så kan vi tage en sludder over telefon. Ikke desto mindre kan vi lave lidt forretnings-sparring!

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Fra start og indtil du er i rigtig reel drift, med alle små fejl rettet - betaling op og rulle etc. 

Så skal du selvom du finder en der er villig til at gå ned i pris, for at hjælpe dig - så skal du regne med at komme af med imellem 30-50.000 kr. alt efter hvor seriøs du er med det. 

Du er velkommen til at kontakte mig, hvis du har nogle spørgsmål etc. Hvis du sender mig alle detaljer du har om det, så skal jeg med glæde give dig et godt bud på opgaven. 

jh@jannikhansen.co.uk 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)