Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Simpel ordre / bestillings app til bagerier?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Apr 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg søger en simpel app... Den skal bruges af medarbejdere der står bag kassen i et bageri. De skal kunne indtaste ordre på fx en Kagemand til afh. D. 28.05 ... Bagersvendene skal også have appen installeret og de skal så have mulighed for at se bestillingerne ... 

Findes sådan en app eller noget tilsvarende ...

mvh Brian 

Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Indlæg ialt: 414
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

På vores arbejds plads bruger vi Minuba, jeg er godt nok murer. Men tror sagtens i også kan bruge den. Da man kan se opgaver og indføre tid osv.

Mvh

Matt

Fra Faxe
Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 161
Fra  hyggebox.dk Skrevet kl. 00:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian,

Er sikker på I kan få den lavet - det er en "simple" programmering der skal til. Men mon ikke der allerede findes en sådan app? Har du et par stykker du har testet som I ikke kunne bruge - eller er her første skud? 

Mvh

Jimmy

hyggebox.dk - Danmarks hyggeligste! Hygge leveret med posten - hver måned!

Fra Odense
Tilmeldt 3. Mar 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Bombgirl.dk Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Prøv at tag et kig på https://podio.com/ vil tro i kan sætte det op til lige det du mangler.

Vh Jimmy

Distributør af sexet og frækt lingeri og dameundertøj.
www.bombgirl.dk & www.demoniq.dk.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 8. Jun 11
Indlæg ialt: 251
Skrevet kl. 08:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Behøver det at være en app? Kan vel også godt være en simpel hjemmeside, der ligger bag et password? Så vil jeg kunne lave noget til jer.
Fra Sorø
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 999
Fra  MHN Consulting Skrevet kl. 11:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa Brian

Det her kan gøres meget simpelt - så er du sikker på at det er en app du har brug for ?

Sådan som jeg ser det kan det laves som en meget simpel web applikation, eller måske endnu simplere med et Google Sheet/Google Form.

Med en Google Form vil du kunne få lavet en Form hvor den der står bag kassen indtaster ordren - Bagersvendene kan så se en samlet liste over de ordre der er kommet ind.

Google Sheet/Google Form er gratis at benytte, og i kan selv forholdsvist enkelt sætte det op - det eneste der kræves er et par gmail (google) accounts.

Der hvor app'ene kommer ind (sådan som jeg ser det) er hvis i f.eks ønsker en løsning så kunderne selv kan bestille også (eller rettere, her er det nok mere en webshop løsning i har brug for)

Hvis du har brug for hjælp til at få sat sådan en Google Form løsning op - så siger du bare til, det kan jeg godt hjælpe dig med

//Morten

Tilmeldt 27. Jul 08
Indlæg ialt: 85
Fra  Insight Office Skrevet kl. 00:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Brian

Har du fundet dit system? Hvis ikke så vil jeg gerne vise dig ServiceSuite som bør dække dine behov med online adgang til dem der står bag disken?

Lad mig høre fra dig hvis du vil du have en demo på 2113 0603.

Mvh Antonio

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)