Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjemmeside optimering

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra OTTERUP
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 35
Fra  Stubfræsning Fyn Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

Jeg har denne hjemmeside http://www.stubfraesningfyn.dk/stubfraesning.html

vil gerne høre om der er nogen der kan svare mig på om jeg bør have en mobil hjemmeside foruden denne da mange af min kunder søger via mobilen

Jeg bruger advords og g+ og arbejder på hele Fyn...

Min side dukker rimeligt godt op når man søger stubfræsning men desværre ikke når man skriver :rodfræsning som der er en del der søger under hvis i har nogle tip der kan gøre mig mere synlig eller andet hørrer jeg gerne fra jer :-)

Er også begyndt at bruge youtube 

På forhånd tak

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 19:54
Hvor mange stjerner giver du? :

ERLING PEDERSEN:
vil gerne høre om der er nogen der kan svare mig på om jeg bør have en mobil hjemmeside foruden denne da mange af min kunder søger via mobilen

Google kommer med en række opdateringer d. 21 april, hvor bl.a. mobil-venlighed får en betydning på din hjemmesides placeringer i google: læs evt. mere her. Ikke mindst, som du selv nævner, vil det da være mest optimalt at have en hjemmeside som ser godt ud på mobilen, hvis en stor del af dine besøgende netop kommer derfra. Så det tror jeg bestemt kunne være relevant at kigge nærmere på :)

I forhold til at blive mere synlig, så kunne du evt. være godt aktiv på have- og gør-det-selv forums, og så have et link til din side i signaturen. Ex. er der ret stor aktivitet på sider som lav-det-selv.dk, og hvis du kan dele ud af din viden og vise at du er ekspert på dit område, så vil du formentlig også kunne høste besøgende fra sådanne forums. 

Held og lykke med det. :)

Mvh Uffe

Tilmeldt 9. Dec 14
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 19:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København
Tilmeldt 18. Feb 15
Indlæg ialt: 29
Fra  Seonaut SEO Skrevet kl. 22:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Erling, mobilvenlig visning er som nævnt meget vigtigt og den 21. april går det løs.

Da du har forholdsvis få sider, kan du hurtigt skifte til WordPress hvor der er masser af responsive temaer.

Seonaut SEO leverer kvalitet, kun kvalitet, mere end 17 års professionel erfaring forpligter.

Kontakt: ulstrup@seonaut.dk

Fra OTTERUP
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 35
Fra  Stubfræsning Fyn Skrevet kl. 18:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tusind tak for de nyttige tip´s ...ja det er sikkert  en god ide at være aktiv på div forum så det vil jeg prøve at tjekke ud :-)

super med info vedr. google !!

Fra OTTERUP
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 35
Fra  Stubfræsning Fyn Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for info

Ja min side er forholdsvis  enkel så det vil jeg da undersøge om wordpress kunne være en mulighed Smile

Fra Skanderborg, Galten
Tilmeldt 10. Nov 14
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 08:43
Hvor mange stjerner giver du? :

ERLING PEDERSEN:

Tusind tak for info

Ja min side er forholdsvis  enkel så det vil jeg da undersøge om wordpress kunne være en mulighed Smile

Alternativt kunne du bruge http://purecss.io/ og få en meget hurtigere og mobilvenlig side. Kig evt under "Layouts"

www.isos.dk- IT support

Fra Odense
Tilmeldt 6. Mar 15
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 08:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Erling

Jeg kan kun støtte op om hvad de andre folk herinde har sagt og jeg vil også anbefale dig f.eks at tage et kig på Wordpress. Skulle der opstå nogle problemer eller det driller meget er du velkommen til, at sende mig en mail på ac@seogruppen.dk så kan vi måske få dig hjulpet på rette spor eller evt. komme med et uforpligtende tilbud, hvor vi ordner det for dig.

Jeg håber du får det hele op og køre så du er klar til d.21 april.

Mvh.

Anders Christensen

Store kompetencer & erfaringer med bl.a SEO, AdWords, Google Shopping & online marketing. Få et uforpligtende tilbud - SEO Gruppen

Fra OTTERUP
Tilmeldt 26. Oct 08
Indlæg ialt: 35
Fra  Stubfræsning Fyn Skrevet kl. 07:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for info...

bliver muligvis aktuelt med noget hjælp men ser lige om jeg selv kan fikse det først...

v.h. Erling

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)