Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad koster det at lave en webshop?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Mar 15
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg ved så godt som intet om webshops, så jeg håber der er nogen der kan hjælpe.

Min tanke er at lave en mindre webshop, men hvad ligger priserne fra når man skal have nogen til at lave det og hvilke udgifter skal jeg regne med pr. måned for at holde den kørende.

Hvilke omkostninger skal jeg regne med når varen skal sendes ud til kunden? Er det samme pris som private skal betale ved Post Danmark. Findes  der evt andre billigere muligheder? 

Vil Mobilepay og Swipp være nok som betalingsmidel??

Er der andet jeg skal være opmærksom på?

Håber der er en tålmodig sjæl der er frisk på at svare på mine nybegynder spørgsmål😉

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan få lavet en webshop fra alt mellem 5.000 kr. og 500.000 kr. :-) Hvis den er mindre, ville alt mellem 5 og 15.000 kr. være muligt og give mening for dig.

For at holde den kørende, skal du betale for en betalingsaftale, her kan anbefales Quickpay til 150 kr. om mdr. (den billigste jeg har kunne finde).

Yderligere skal du påtænke indløsere, som koster et par hundrede i mdr., hvis du vælger Teller/Nets, så du kan modtage de fleste kort (hvilket jeg vil rådgive dig til at gøre). Derudover er der gebyr for de køb der foretages.

Post Danmark har været det billigste jeg kunne finde, eftersom jeg ikke sender så mange pakker ugentligt, og ja, det er samme priser som private betaler, men der er dog noget med at man kan trække momsen fra - det må en anden svare på :-)

Vær opmærksom på at få din webshop markedsført - hvad hjælper det at spendere 5.000 kr. på en webshop, hvis ingen finder den? Det er desværre det sted rigtig mange webshop ejere lukker ned på. Her kan det være dig behjælpeligt at læse på google, om emner som seo (søgemaskineoptimering), google adwords og eventuelt blogging og meget andet.

Held og lykke med det :-)

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

I starten kan du bruge paypall så du finder ud af om det kan betale sig at tilmelde sig nets osv. Det kommer også an på målgruppen vil jeg sige, yngre kender godt paypall men ved ikk med den ældre generation. Her betaler du kun en smule per betaling, og betaler kun ved salg

Du skal købe et domæne, det koster ca. 50 kr. 

Webhotel skal du også have købt, det kan du få til ca. 15 .- om måneden, alt efter hvem du vælger som udbyder...

Du kan selv lave hjemmesiden gratis hvis det er, indstaller wordpress på dit webhotel, hvorefter du indstallere nogle plugins og et theme også arbejder du på det.. Dette vil ofte tage dig MANGE timer hvis du er uerfaren og eventuelt have en del mangler.

Hvis du vil have hjemmesiden lavet, kan du skrive til mig på 12ga@hotmail.dk

Jeg har lige startet virksomhed som webudvikler, og jeg kan nok lave din hjemmesiden umiddelbart billigt, da jeg pt. mangler lidt referencer :)


Held og lykke med det hele :)

Vh. Tolga Koc

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Fra Sønderborg
Tilmeldt 26. Dec 05
Indlæg ialt: 441
Fra  Prospeed.dk Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Tina Enestrøm:
Post Danmark har været det billigste jeg kunne finde, eftersom jeg ikke sender så mange pakker ugentligt, og ja, det er samme priser som private betaler, men der er dog noget med at man kan trække momsen fra - det må en anden svare på :-)

Hvis du ikke sender mange pakker, kan du spare mange penge ved at bruge www.pakkelabels.dk.

Man kan kun trække moms fra, hvis man har betalt moms, og det gør du ikke, når du sender pakker med Post Danmark til private.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Uh, det er ret smart med integrations-delen. Det må jeg overveje, hvis jeg skal sende flere pakker i fremtiden. Dog kan 34 kr. ikke slå Post Danmarks priser? Jeg sender som brev-post.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)