Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Halv pris på opsætning af Facebook kampagner/annoncer til Amino brugere!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jun 11
Indlæg ialt: 243
Fra  Vimeso Marketing Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Ønsker du opsætning, samt justering af Facebook annoncer?

Gennemgået dine nuværende - eller blot få et mini kursus i opsætning af Facebook, som udnyttelse af alle deres funktioner mht. sporing mm.

Normal pris på fremstilling og opsætning af Facebook annoncer er fra 4.000 kr. eks. moms - Nu (fra) 2.000 kr. eks. moms.

(Vi står selvfølgelig for alt content, billede redigering mm.)

Klik her: vimeso.dk og udfyld vores formular, så vender vi retur så hurtigt som muligt :-)

Rigtig dejlig solskinsdag!

Tilmeldt 26. Jun 11
Indlæg ialt: 243
Fra  Vimeso Marketing Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hos Vimeso Marketing elsker vi glade kunder! Læs her, hvorfor Dennis har givet os ★★★★★ stjerner: "Hos SelvsiddendeBHer har Lasse fra Vimeso stået for alt hvad der har med markedsføring over Facebook at gøre. 

Vi søgte nogen som vi bare kunne sige "Lav det" til og det har Lasse klaret til UG og top karakter. Han er utrolig samarbejdsvillig, venlig og stræbende for at skabe resultater, som om var det hans egen virksomhed.

Jeg har ikke noget negativt at sige, andet end at Vimeso indtil videre har øget vores omsætning med 30-50% - Det er mærkbart og vi har travlt!"

Skal vi også hjælpe dig? Kontakt os i dag: www.vimeso.dk 

Tilmeldt 26. Jun 11
Indlæg ialt: 243
Fra  Vimeso Marketing Skrevet kl. 14:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg tillader mig lige at bump indlægget, så alle kan få gavn :-)

Tilmeldt 26. Jun 11
Indlæg ialt: 243
Fra  Vimeso Marketing Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Husk at du stadig som Aminobruger får minimum 30% - Kontakt os i dag for et uforpligtende tilbud på skræddersyet annoncering til dig - vimeso.dk

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)