Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tæller "nofollow links" med i "anchor text" fordelingen?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Nov 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 20:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har forstået det sådan at linkjuice ikke/"næsten ikke" overføres ved nofollow links, men hvad med ankertekst fordelingen, tæller nofollow links her?

Sagt på en anden måde, kan en linkprofil med for mange "exact match anchors" udjævnes med en gang nofollow links eller er "Google Pingvinen" ligeglad med det?

Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 69
Fra  Skrotlortet.dk Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Det tror jeg ikke at der er nogen der kan give dig et endegyldigt svar på? Men hvis det var mig, så havde jeg opfattet no-follow links, som links der ikke tæller for noget, overhovedet! :) Så er du da i hvertfald på den sikre side?


Vh. Deniz

Tilmeldt 12. Apr 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Der må da være nogen der har lavet forsøg med dette!

Tilmeldt 13. Apr 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville ikke mene at no-follow links ikke tæller. Der flyder ikke noget juice igennem no-follows, men juice er jo bare en af hele ligningen nu. Autoritet er også vigtig, og det kan No-follow links overføre. Prøv at tilføje et wikipedia link til jeres side og i vil se hvad jeg mener.

Anyway, hvorfor dækker du ikke bare din anchor text profile ind med blog comments Andreas? Sådan en 50-100 branded/url backlinks (alt efter din profil selvf.) skulle være tilstrækkeligt. Billigt og effektivt.

Tilmeldt 12. Apr 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 21:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu var det jo ikke linkjuice dette indlæg handlede om, men hvorvidt nofollow links kan bruges til at forbedre en overoptimeret linkprofil.

Blog comments er i øvrigt næsten altid nofollow links.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)