Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Teller og Visa/dankort = Dankort, Hjælp!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København Ø
Tilmeldt 8. Nov 13
Indlæg ialt: 65
Fra  Sehested Media ApS Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg troet at jeg i dag kunne gå online med min nye webshop (min første), men prøvet at betale med mit visa/dankort (har Teller), men det kunne jeg ikke! Teller tager Visa/dankort som et dankort, MEGET stort problem når jeg kun sælger i Danmark!

Jeg har slet ikke læst om dette problem før nu, så som jeg læser det nu, er jeg nød til at få NET ind over, og så havde jeg i virkligheden ikke behøvet Teller (Visa/masterCard), hvis jeg havde Dankort. 

Jeg kan læse mig til at jeg kunne havde valgt en udlands indløser (troet jeg sådan set Teller var), men så er der et spørgsmål om bankgebyrer. 

Nogle der kan fortælle mig hvad de har gjort? Mine kunder er kun fra Danmark, så "Dankort" er et must! Jeg begynder at græde hvis jeg skal vente 3 uger eller sådan noget for at få en aftale med NET! Skype-Crying

God weekend!

Blogger og holder foredrag om livet som ordblind og alle de muligheder det medbringer. Kig forbi etlivsomordblind.dk

Fra Aalborg SØ
Tilmeldt 6. Jan 15
Indlæg ialt: 75
Fra  Bosslife.dk Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er NETS som er indløser for dit Visa/Dankort. 

Skal ikke kunne sige, om du kommer til at vente i 3 uger, men da jeg fik problemer med min indløser til mastercard, valgte jeg teller, og de behandler stadig min ansøgning. Det er nu 11 dage siden, at de skrev, at de vil behandle den :).

Fra Aalborg SØ
Tilmeldt 6. Jan 15
Indlæg ialt: 75
Fra  Bosslife.dk Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan læse, at jeg ikke rigtigt havde en pointe med det sidste jeg skrev, men vil tro, at behandlingstiden er nogenlunde den samme for NETS :/

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Nov 13
Indlæg ialt: 65
Fra  Sehested Media ApS Skrevet kl. 12:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg ventede 3 uger på Teller, og hvis jeg skal vente længer så ...Lightning..... Tak for svaret!

Blogger og holder foredrag om livet som ordblind og alle de muligheder det medbringer. Kig forbi etlivsomordblind.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper,

Hviken betalingsgateway bruger du? Quickpay / epay ?

Du burde kunne køre VISA/Dankort betalinger igennem som rene VISA betalinger. Så jeg tror problemet ligger et andet sted.

Men alternativk kan du jo sætte en paypal konto op, og modtage betalinger via paypal. Der kan dine kunder betale med VISA/Dankort for en periode indtil NETS/Teller er på plads.

Mange hilsner

David

Fra København Ø
Tilmeldt 8. Nov 13
Indlæg ialt: 65
Fra  Sehested Media ApS Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Kører med Quickpay som betalingsgateway. 

De har fortalt mig at de anse visa/dankort som et dankort når det bruges på nettet. Det er kun et Visakort når man er uden for Danmark.

Jeg laver måske bankoverførelse eller mobilepay til min privat konto, og så selv skrive dem ind i system indtil Nets aftale er i hus.

Har sendt en ansøgning afsted til nets i dag :/ eller :) 

Blogger og holder foredrag om livet som ordblind og alle de muligheder det medbringer. Kig forbi etlivsomordblind.dk

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 15:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jesper Sehested Jensen:
a, jeg ventede 3 uger på Teller, og hvis jeg skal vente længer så ...Lightning..... Tak for svaret!


Hvis du har udfyldt alt som du skal, og vedhæftet alt hvad de beder om, tror jeg ikke der er så lang ventetid hos Nets lige nu. Vi fik i hvert fald ekspederet en oprettelse til vores nyeste shop, på kun 5 dage.

Men vi har efterhånden også lært, at give dem alt hvad de beder om i forbindelse med ansøgningen :o)

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)