Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fejl hos Quickpay - 2. måned efter capture hænger store beløb stadig fast i deres system

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Viby J
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 280
Fra  7d - Dimensioner til Internet og Helse Skrevet kl. 17:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Det drejer sig om tre captures af sammenlagt det meste af en månedsomsætning, som jeg foretog først i marts. Nu er der gået vel over en måned og det har nærmest tørlagt vort firmas økonomi. Det skal siges at supporten har været åben og flink til at oplyse omkring fejlen i deres form-forsendelse af de capturede beløb. De siger hver gang at de arbejder intens på at gensende og venter på bekræftelser fra deres service, som sender pengene til vores indløser Swedbank.

Jeg har været godt tilfreds med Quickpay indtil det her opstod. Jeg kan se på Trustpilot, https://dk.trustpilot.com/review/www.quickpay.dk at en anden har samme problem med Quickpay. Men er der nogen andre her på Amino, der har problemer, og ideer til hvad man bør gøre? Det ser ud til at trække ud i månedsvis. 

Shop.7d.dk - Vital helse og gadgets 

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Det er korrekt at der er været en serie af transaktioner for givne datoer for givne merchants som har hængt i "ingenmandsland". Vi skal ikke spille blamegame, men blot konstatere at problemerne er løst nu. Og at alle pengene er på vej til butikkens konto.

Rent lavpraktisk udveksles der filer i batch mlm. PSP <-> Evry -> Indløser. Nogen filhåndtering mlm. Evry og PSP har momentant fejlet i en kort periode.

Men summasummarum: det grundlæggende problem er løst, og alle symptomer efterbehandlet, så sagen skulle gerne være lukket.

vh

thomas jensen

Fra Viby J
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 280
Fra  7d - Dimensioner til Internet og Helse Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret, selvom det er det samme svar jeg har fået hver gang jeg har ringet, på nær, at problemet nu siges at være løst.

Som sagt er jeg tilfreds med Quickpay, på nær den her nær episke fejl. Men det er svært at se hvor de enkelte capturede samlede beløb tilhører, og dermed præcis hvor meget jeg har tilgode via Quickpay manageren. Hvis Jeres manager var udbygget med sammentælling af beløbene for hver samlet capture, ville det være let. 

Jeg vender tilbage med resultatet, for nu burde vores tilgodehavende så komme inden tre bankdage. 

Shop.7d.dk - Vital helse og gadgets 

Fra Viby J
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 280
Fra  7d - Dimensioner til Internet og Helse Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Og rigtigt nok, 13. april kom de fleste af pengene ind. Men stadig svært at se om jeg har fået alt tilgodehavende endnu. Jeg kan anbefale at Quickpay udvider statistik for de samlede beløb man har captured.

Shop.7d.dk - Vital helse og gadgets 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)