Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Binære optioner?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Oct 14
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Jeg vil gerne vide lidt mere om binære optioner :)

hvad er alderskravet for at beskæftige sig med?

Hvordan kan man være 100% sikker på at det er sikkert og at man ikke bliver snydt?

Hvis i har andre informationer som er vigtige, må i meget gerne skrive det også :)

Hilsen 

Natasha

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Feb 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Natascha

Jeg har en tysk partner, som forhandler binary options. Jeg skal dog bare lige vide først. Har du en hjemmeside hvorfra at du kan reklamere for det? 

Med venlig hilsen

Katrine 

Tilmeldt 26. Oct 14
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 15:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Desværre har jeg ikke en hjemmeside som jeg kan reklamere for dem :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :

du ville givet skulle være 18 for overhovedet at overveje en hjemmeside der handler med binary options (optræde som virksomhed i det hele taget) og i øvrigt er binary options noget af det tætteste man kan komme på rent lotteri = man taber på sigt

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 26. Oct 14
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså nu har jeg ikke tænkt mig at have en hjemmeside der handler med binære optioner, men selv prøve lykken med at handle :)

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1133
Skrevet kl. 17:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Natascha binære optioner går ud på at forudsige om en råvare/valuta forhold/aktie stiger eller falder i pris. Jeg selv ville udelukkende satse på olie da det er meget nemt at forudsige prisen på olie ved at følge de store europæiske olie selskabers aktie kurser og derudover så er mit råd til dig hold dig langt væk fra de der 60-sekunders binære optioner det er ren gambling derfor find en side der tilbyder 12-timers optioner. Før du begynder at satse. Og derudover så kig altid på trustpilot mfl. For at finde ud af om du bliver pryglet/svindlet. Du kan selv prøve at søge på brokerens navn + withdrawal problems eller brokerens navn + scam eller noget løst relateret

Tilmeldt 26. Oct 14
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 17:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Mange tak for svaret, jeg er ved at have godt styr på hvad binære optioner går ud på. Problemet er bare at når jeg søger på trustpilot på de forskellige sider, så er der ikke nogen anmeldelser på de fleste af hjemmesiderne. 

Hilsen 

Natasha

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)