Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP en DESIGNSTUDERENDE - og få GRATIS DESIGN retur.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er studerende på Kunstakademiets Designskole og leder med lys og lygte efter en virksomhed, som vil indgå en spændende aftale om GRATIS produktudvikling og design i de næste måneder.

Det går i al sin enkelthed ud på, at virksomheden skal give mig en brief omkring hvilke produkter de kunne få designet. Så giver jeg den en skalle - virksomheden får nogle nye ideer - og jeg kan aflevere mit projekt!

Jeg vil sætte virksomheder, der producerer (og evt. designer) produkter selv på forhånd - men alt har interesse.

Se evt. mere på www.davidchristensen.dk

Hvis du/I er interesseret, så må I endelig ringe/skrive for at høre mere.

Tak - og hav det smukt, alle! :)

Mvh David
-

PS. Jeg skal for god orden skyld sige, at det handler ikke om at få designet et logo, hjemmeside eller visitkort gratis - men om produktudvikling af fysiske produkter (industrielt design) - og helst etablerede virksomheder med en eksisterende produktportfølje.

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David

Jeg har et par forslag til dig :)

Vi producerer ikke noget, men arbejder tæt sammen med producenter af forskellige varegrupper. Der er især 3 ting der kunne være rigtig relevant for os, som vi samtidig kan realisere til konkrete produkter i samarbejde med erfarne producenter på området:

1) Vi sælger kontorstole på IStol.dk - en ny designer kontorstol kunne blive til i samarbejde med en producent i Polen

2) Vi sælger lænestole på Laenestol.dk - en ny model / design kan blive til i samarbejde med partnere i østen