Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJÆLP en DESIGNSTUDERENDE - og få GRATIS DESIGN retur.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 10:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er studerende på Kunstakademiets Designskole og leder med lys og lygte efter en virksomhed, som vil indgå en spændende aftale om GRATIS produktudvikling og design i de næste måneder.

Det går i al sin enkelthed ud på, at virksomheden skal give mig en brief omkring hvilke produkter de kunne få designet. Så giver jeg den en skalle - virksomheden får nogle nye ideer - og jeg kan aflevere mit projekt!

Jeg vil sætte virksomheder, der producerer (og evt. designer) produkter selv på forhånd - men alt har interesse.

Se evt. mere på www.davidchristensen.dk

Hvis du/I er interesseret, så må I endelig ringe/skrive for at høre mere.

Tak - og hav det smukt, alle! :)

Mvh David
-

PS. Jeg skal for god orden skyld sige, at det handler ikke om at få designet et logo, hjemmeside eller visitkort gratis - men om produktudvikling af fysiske produkter (industrielt design) - og helst etablerede virksomheder med en eksisterende produktportfølje.

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej David

Jeg har et par forslag til dig :)

Vi producerer ikke noget, men arbejder tæt sammen med producenter af forskellige varegrupper. Der er især 3 ting der kunne være rigtig relevant for os, som vi samtidig kan realisere til konkrete produkter i samarbejde med erfarne producenter på området:

1) Vi sælger kontorstole på IStol.dk - en ny designer kontorstol kunne blive til i samarbejde med en producent i Polen

2) Vi sælger lænestole på Laenestol.dk - en ny model / design kan blive til i samarbejde med partnere i østen

3) Barnevogne: Vi sælger barnevogne og kombivogne og samarbejder pt med producenter i EU - en ny model, der er tilpasset markedet i Danmark / Skandinavien ville stå højt på ønskelisten. Se nuværende udvalg på www.kombivogn.dk 

Er der noget der kunne have din interesse så smid en besked, så kan vi tage en snak ok de konkrete muligheder.

Hilsen Morten

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten

Tak for din besked - det lyder meget relevant og spændende!

Må jeg have lov til at vente meed at kontakte dig til om måske max. et par dag? Jeg har nemlig stillet det samme spørgsmål på hhv. Facebook, LinkedIn og Ing.dk - og jeg vil gerne se hvad det fører med sig.

Men klart spændende!

Tak :)

Mvh David

-

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

davidchristensen:

Hej Morten

Tak for din besked - det lyder meget relevant og spændende!

Må jeg have lov til at vente meed at kontakte dig til om måske max. et par dag? Jeg har nemlig stillet det samme spørgsmål på hhv. Facebook, LinkedIn og Ing.dk - og jeg vil gerne se hvad det fører med sig.

Men klart spændende!

Tak :)

Mvh David

-

S'følig Smile

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)