Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på webshop modtages med kyshånd

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Kastrup
Tilmeldt 8. Apr 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 20:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har været bruger herinde i mange år, og har altid synes godt om den måde som brugerne sparer med hinanden, og giver gode råd.

Nu er tiden så også kommet til at jeg skulle have min egen webshop. Og derfor en ny bruger udelukkende til dette formål :-)

Nok om det..

Jeg kunne rigtig godt tænke mig, at høre jeres mening(er) om vores webshop http://malerpakken.dk - Vi har været i luften i en måneds tid, og det meste af tiden er gået med at rette småting, og gøre siden endnu bedre. Nu er listen af mine egne observationer ved at være nået, og jeg kunne derfor rigtig godt tænke mig at få nogle andre øjne på.

Alt ris og ros modtages, så længe at det er konstruktivt, og der argumenteres for et synspunkt.

På forhånd tak!

Mads,
MalerPakken.dk 

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 330
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

nu har jeg kigget lidt på din shop, og jeg må bare sige BRAVO - jeg synes det er vildt flot, meget overskueligt, gode fotos - det er sgu' lige før at jeg får lyst til at male :-)

Hvis der er én lille bitte ubetydelig ting som måske kan ændres, så ville jeg skrive "gratis levering ved køb over 1000 kr" oppe sammen med/under *vi leverer kun i Stor København - så folk ikke forstår hvorfor de ikke får gratis fragt ved køb under 1000 hvis ikke de har set stjernen nede i bunden. Og så tror jeg der mangler et "r" i Vi levere(r) kun - dog uden at jeg er Dansk lærer :-)

Men en sand fornøjelse at kigge på din shop

Held og lykke med det

Fra Kastrup
Tilmeldt 8. Apr 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Marwe

Rigtig mange gange tak for din feedback.

Jeg er rigtig glad for at høre, at vi ikke er helt gale på den. Jeg vil notere mig at vi skal gøre det mere synligt hvornår der er gratis fragt, og hvornår der ikke er.

Yderemere vil jeg notere mig, at der lige skal kigges efter diverse "hovsa" stavefejl på siden.

Endnu en gang, mange tak, og du skal være mere end velkommen til at købe maling hos os ;-)

Fra Kastrup
Tilmeldt 8. Apr 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 07:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Op :-)

Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 9
Fra  Benova Skrevet kl. 09:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

Det ser simpelthen fint ud, ja - det gør så!

Vi vil anbefale dig, at fx. bruge en grøn farve både til dine "bånd" om produktbilleder og kurv.

http://malerpakken.dk/products/vaerelsespakken - Farver konvertere faktisk til mersalg.

Sidens navigation er simpel og lige til, vi vidste fra start hvad vi blev præsenteret for, og dit budskab når ud!

Bliv gode venner med Google Analytics, og følg din konvertering løbende, som du implementere ændringerne.

Hvis du ønsker et mere uddybende svar med mulighederne for din shop, så send gerne en mail til kontakt@benova.dk

Vi håber du får skabt nogle gode resultater.

Ha' en fantastisk dag!

Philip,

Benova.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mads,

rent visuelt ser sitet professionelt og troværdigt ud, men der er self. altid forbedringsforslag på webshops, og det var dét du efterspurgte, så her kommer min mening :-)

- der er meget gult på webshoppen, hvilket også er fint. Men overvej om du eventuelt kunne gøre læg-i-kurvn en anden farve, for at trække brugerne i den retning, ellers stirre man sig bare blind.

- eventuelt udnyt det hvide banner felt til højre for logoet med nogle tags, der gør at I skiller jer ud fra jeres konkurrenter (gratis levering, hurtig levering, billige priser osv.)

- overvej at seo optimer sitet, så I også får den ud til brugerne. De kommer ikke af sig selv ;-)

Ellers rigtig fint site.

Fra Kastrup
Tilmeldt 8. Apr 15
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 12:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benova og Tina

Mange tak for den brugbare feedback.

Jeg vil tage brugen af farver op til seriøs overvejelse, og måske skrue lidt ned for den gule, og forsøge mig med andre farver.

Det lyder også til at være en rigtig god ide, med at udnytte den tomme plads ved logoet til nogle hurtige USP'er.

Hvad angår SEO, så er dette helt klart også allerede på min egen liste over ting der skal ordnes. Inden jeg ville begynde på dette, ville jeg dog lige sikre mig at den visuelle del, var på plads. Så hedder den ellers on-site, og derefter off-site.

Igen, rigtig mange gange tak for jeres tid.

Jeg hører hellere end gerne fra andre også :-)

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)