Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kritik af hjemmeside

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Køge
Tilmeldt 4. Aug 14
Indlæg ialt: 30
Fra  Quest2Move Skrevet kl. 16:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløjsa Aminoer!

Jeg er midt i udviklingen af min nye hjemmeside til mit kommende firma og tænkte at dette var stedet til at indhente lidt kritik af arbejdet så langt.
Hjemmesiden er IKKE færdig så indholdet ønsker jeg ikke kritik af :)

Siden kan ses her http://www.quest2move.dk/

Du er meget velkommen til at kommentere på noget andet end det jeg lister herunder, men det jeg primært er interesseret i at høre meninger om er:

1. Selve sidens design

2. Navigation og overskuelighed - Måske lidt svært når man ikke kender det færdige resultat og ved hvor meget indhold der kommer osv.

3. Farvevalg - jeg er lidt i tvivl om det sort/hvide selvom jeg egentlig rigtig godt kan lide det.

4. Passer siden til det der ønskes promoveret, altså personlig coaching?

Skriv gerne om du så den fra mobil, tablet eller PC.

På forhånd tak.

Med venlig hilsen

Thomas

Med venlig hilsen Thomas
Quest2Move Coaching - www.quest2move.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas,

Ærgeligt der ikke er flere der har kommenteret, men her kommer min mening om det efterspurgte:

1. Selve sidens design: der mangler noget blikfang og fokus. Ved ikke om det er designet eller farve valget, men siden bliver meget teksttung og ikke så visuel. Jeg får ikke lyst til at gå videre på undersiderne, og ærgeligt at man f.eks. ikke kan se farverne på bølgerne. Det visuelle kan der klart arbejdes med.

2. Navigation og overskuelighed - Måske lidt svært når man ikke kender det færdige resultat og ved hvor meget indhold der kommer osv: overvej at få de væsentlige menupunkter ned under banneret, da det er her man kigger først, når man kommer ind på siden.

3. Farvevalg - jeg er lidt i tvivl om det sort/hvide selvom jeg egentlig rigtig godt kan lide det: der skal flere farver på. Jeg får lyst til at sige kedelig, på nuværende tidspunkt.

4. Passer siden til det der ønskes promoveret, altså personlig coaching?: jeg er ikke klar over hvordan en coaching side bør se ud, men jeg tænker psykolog som jo måske nærmer sig lidt, da jeg så den første gang. Dog er der som sagt noget visuelt, der kan arbejdes med.

(set på pc)

Held og lykke med projektet :-D

Fra Køge
Tilmeldt 4. Aug 14
Indlæg ialt: 30
Fra  Quest2Move Skrevet kl. 12:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tina.

Tusind tak for din feedback!
At der ikke er så mange svar gør ikke så meget så længe dem der er har gode og værdifulde tilbagemeldinger :)

Jeg er selv ret usikker på farvevalget og du bekræfter nok bare at der skal arbejdes lidt med nogle farver så siden bliver lidt mindre kedelig.

Ellers er jeg meget glad for dine andre kommentarer som jeg også kan bruge.

Med venlig hilsen

Thomas

Med venlig hilsen Thomas
Quest2Move Coaching - www.quest2move.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. May 06
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Jeg synes det hele ser godt ud, MEN farvevalget synes jeg ikke passer til din forretning. Det sort/hvide ser lidt trist ud i mine øjne. Synes der skal lidt farve på, gerne glade farver som kan være motiverende for folk som søger håb og drømme der skal gå i opfyldelse.

Med venlig hilsen

Trille Svoldgaard

Fra Køge
Tilmeldt 4. Aug 14
Indlæg ialt: 30
Fra  Quest2Move Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Trille.

Tak for feedback!
Ja, jeg kan godt se at jeg må tage mig sammen og oppe farverne på siden lidt :)

Med venlig hilsen
Thomas

Med venlig hilsen Thomas
Quest2Move Coaching - www.quest2move.dk

Tilmeldt 5. May 13
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey thomas, Jeg fik også kigget lidt på din hjemmeside og jeg synes også der mangler noget blikfang og farver, det er de første få sekunder der afgøre om en besøgende bliver på siden, så det er meget vigtigt at man gør noget ud af sin forside.

Jeg synes måske din navigation (Menuen) skulle være under headeren, den forsvinder lidt når den er helt deroppe.

Men den allervigtigste ting du nok har overset er at siden IKKE er mobil og tablet venlig, google er særdeles flippet med hjemmesider der ikke fungere ordenligt på mobil og tablets, når de indexser hjemmeside så kigger de meget skævt til hjemmeside som ikke er mobil venlig og du får derfor en laver rang på et søge resultat.

Jeg kan se du bruger wordpress så du kan heldigvis nemt finde et tema der er mobil venlig og selvom du skifter tema så beholder du alt indholdet på siden, men det vil selvfølgelig også ændre den måde dit indhold ser ud på.

Håber ikke du synes jeg har været for hård, jeg ønsker dig kun alt godt med din hjemmeside.

Mvh Dennis

Fra Køge
Tilmeldt 4. Aug 14
Indlæg ialt: 30
Fra  Quest2Move Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløjsa Dennis.

Tak for din feedback!

Du har ret i dine kritikpunkter og jeg er i gang med at finde en ny skabelon - netop for at få noget responsiveness, men også fordi at jeg selv er blevet opmærksom på det med den lidt kedelige farve.

Med venlig hilsen

Thomas

Med venlig hilsen Thomas
Quest2Move Coaching - www.quest2move.dk

Fra Køge
Tilmeldt 4. Aug 14
Indlæg ialt: 30
Fra  Quest2Move Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen.

Er der nogen der vil komme med noget kritik af siden nu? Jeg har arbejdet en del med de punkter i kom op med, vedrørende blandt andet responsiveness og farvevalget.

På forhånd mange tak.

Med venlige hilsner
Thomas

Med venlig hilsen Thomas
Quest2Move Coaching - www.quest2move.dk

Fra Køge
Tilmeldt 4. Aug 14
Indlæg ialt: 30
Fra  Quest2Move Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Med venlig hilsen Thomas
Quest2Move Coaching - www.quest2move.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)