Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tjen penge som ung!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Indlæg ialt: 414
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 22:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan kigge forbi denne her hjemmeside, den viser hvordan du kan tjene penge på facebook. :)

Mvh

Matt

Tilmeldt 26. Oct 14
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 08:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for svarene :)

Tilmeldt 26. Oct 14
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, 

Altså det er så problemet, jeg er ikke rigtig god til noget, som jeg vil kunne tjene penge på. Jeg går til gymnastik og er okay god til det, jeg er også kreativ, og elsker at lave ting selv, men problemet er at jeg ikke tror det vil sælge, selvfølgelig kunne det være at jeg kunne finde på et eller andet jeg selv kunne lave, som måske kunne sælge, hvem ved? ;) 

Jo, jeg er også god til at bage, hvilket jeg også har i tankerne om at kunne tjene penge på, men lige nu er jeg på efterskole så det giver lidt problemer..:(

Hilsen Natasha

Tilmeldt 5. Jan 14
Indlæg ialt: 258
Fra  sjove-jokes.dk og sjove-vitser.dk Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Du vil ikke lægge for mange timer i det (giver god mening når du også går i skole) og du er ikke rigtig god til noget (fair nok, du er stadig igang med skolen). Det lyder som om at du er bedst stillet ved at finde et helt normalt job (kassedame i netto).

Tilmeldt 26. Oct 14
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 10:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, jeg ved godt at det er min bedste mulighed lige nu, og når jeg kommer hjem fra efterskole er der 90% chance for at jeg har et job :) 

Men det er fordi jeg gerne vil tjene lidt ekstra :)

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)