Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opsætning af Shopify på egen URL

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Apr 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjælp hjælp!

Jeg har tidligere haft en Wordpress blog på domænet HRMNY.dk.

Denne server har jeg nu fuldstændigt tømt for at få min Shopify webshop ind at ligge herinde i stedet.

Jeg kan sagtens få min URL til at viderestille til hrmny.myshopify.com, men jeg ønsker at alt skal foregå på mit eget site, med mine egne URL'er.

Nogen der har mod på at hjælpe mig her?

Mvh.

Lasse Giversen
HRMNY
@HRMNY_art på instagram

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 14:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

Det er ikke muligt af få Shopify webshoppen flyttet over på en anden server, og køre den videre under Shopify platformen. Hvis du vil have din webshop over på en anden server, så skal du vælge et andet webshop CMS. Shopify webshops hostes udelukkende af Shopify selv.

Man kan rimelige smertefrit få flyttet sine produktinformationer, produktbilleder m.m. ved hjælp af overflytning til andre webshops ved brug af CSV-filer. Der findes utallige guides til flytning fra Shopify til andre større webshop platforme på nettet.

Mvh. Rune

Tilføj mig på Twitter

Tilmeldt 23. Apr 13
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Rune, tak for dit svar og din tid.

Problemet er blot at jeg kan se at andre danske sites bruger Shopify, men har deres egen URL.

Hvordan opnår jeg dette?

Se eks. posterboy.dk

(Denne er en simpel skabelon men alle URL'er er som udgangspunkt hans egne)

Så der må vel være en måde? Smile

Fra Sjælland
Tilmeldt 3. Oct 08
Indlæg ialt: 1462
Skrevet kl. 14:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan godt få dit .dk domæne til at pege på Shopify, så dit domæne bruges, og selve webshoppen stadig er hostet hos Shopify, det behøver du ikke at tømme din egen server for at gøre :)

Shopify har en guide til, hvordan du peger dit eget domæne over på din Shopify webshop, så din Shopify webshop vises hver gang nogle kommer ind på dit .dk domæne.

Mvh. Rune

Tilføj mig på Twitter

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)