Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nye (?) domain endelser

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Ved ikke om det er nyt for alle, men jeg noterede mig lige at der er kommet en række nye endelser til domæner som ikke relaterer til lande. Spørgsmålet er om der måske er nogen der er værd at købe. Der er f.eks. en der hedder .news så man måske kan købe www.morning.news eller www.daily.news blot for at nævne et par navne.

Er der nogen der savner gode navne burde det være nemmere nu...

Mvh

Fra Slagelse
Tilmeldt 4. Mar 14
Indlæg ialt: 413
Fra  Majora Skrevet kl. 13:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Det efterhånden en ret gammel nyhed, men det kan da være der nogle der ikke ved det :) Så ja gutter, her er en mulighed for et godt navn :)

De bedste er dog taget allerede men der er sikkert en del som kan være noget værd endnu :D

Primum webbureau - Profesionelle hjemmesider til ethvert formål.

Fra Kbh.
Tilmeldt 16. Jun 07
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 00:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er en halv gammel nyhed - De første nye endelser kom for over et år siden og siden er der blevet frigivet flere hundrede - Man skal dog enten være heldig eller hurtig for at få de bedste og mange af dem fx daily.news er premium domæner der enten er reserveret eller koster det hvide ud af øjnene - Den mest populære (målt på købte domæner) er .Club og der koster de bedre fra $5.000 og op.

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 08:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Fuldstændigt enig - det er en gammel nyhed. 

Ja - det kan godt være det giver mening, men jeg har også set en del eksempler på folk både yngre og ældre, som ikke kan vende sig til at det ikke længere er .dk eller .com.. Så tænk lige over det før du laver mail hoteller etc, som fx vil skrive daily.news.com

:-)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)