Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til OLIVETTI KASSEAPPARAT ECR 6800 ( moms )

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Låsby
Tilmeldt 5. Dec 12
Indlæg ialt: 87
Fra  SejLeg.dk Skrevet kl. 11:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er blevet den lykkelige ejer af mit første kasseapparat og jeg har igennem tiden haft megen hardware i mine hænder og jeg må da sige at et kasseapparat er et kapitel for sig selv. Jeg tror de mennesker der udvikler hos Olivetti lever i en lukket tidsbobbel. Men inden  jeg bruges for meget af din tid på at tale mindre pænt og dette produkt og des bruger forvirring må jeg hellere komme til mit problem.

Jeg kan ikke få moms beløbet til at blive vist på min bon. Man kan indtaste 4 forskellige moms satser i apparatet og jeg har lagt 25% ind på sats nr 1.

Jeg har oprettet 5 varergrupper og givet dem et navn. Så når jeg i Træning mode taster et beløb ind og afslutter med at trykke på en varer gruppe, så kommer varergruppen navn fint med på bonnen og der er også en total i bunden, det eneste der mangler er moms beløbet.

Jeg kan læse mig til at man kan oprette varer i de enkelte varergrupper og give den priser, men det er jeg ikke interesseret, da jeg har over 2000 varernummere og kasseapparatet skal kun bruge enkelte gange når vi tager på markeder og lign.

Er der nogen der har en ide om hvad jeg har gjort forkert eller om man virkelig er nød til at oprette varernummere for at få momsen vist på sin bon.

 

Legetøj til seje piger og drenge - www.sejleg.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra 3400 Hillerød
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 131
Fra  POS-Kassesystemer.dk Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael.

Jeg er indehaver af Copy Danmark, som er Olivetti forhandler siden 2001.

Du skriver at du har over 2000 varenumre...Så er apparatet forkert valgt, idet apparatet kun har 400 PLU numre.

Jeg kan desværre ikke oplyse, hvordan du programmerer apparatet, da det er det, vi lever af at gøre.

Du skal være velkommen til at ringe hertil på tlf. 2144 7197 frem til kl. 23:00

Ps. Vi giver 4-års ombytningsgaranti ved nedbrud, når man køber et nyt programmeret Olivetti kasseapparat.

Jeg køber gerne dit brugte Olivetti ECR 6800 retur, hvis det ikke er i stykker.

Venlig hilsen

Carl-Emil Schmidt

Copy Danmark I/S

Mail: copydanmark@gmail.com

www.copydanmark.dk

Fra Låsby
Tilmeldt 5. Dec 12
Indlæg ialt: 87
Fra  SejLeg.dk Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Carl-emil

Tak for dit tilbud, men jeg fik knækket koden. Jeg havde ikke tildelt en moms sats til mine varergrupper. Men nu når jeg har fat på en Expert, kan du så oplyse hvor længe den kan stå på mit lager og kører på backup batterierne. Eller er jeg når til at have 230v på konstant for ikke at miste min opsætning ?  ( jeg skal kun bruge dette kasse apparat 1-2 gange årligt. ) 

Legetøj til seje piger og drenge - www.sejleg.dk

Fra 3400 Hillerød
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 131
Fra  POS-Kassesystemer.dk Skrevet kl. 08:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael.

Du spørger, hvor længe back-up batterierne kan holde i Olivetti ECR 6800 apparatet, når det står et sted uden tilslutning af strøm.

1. Det er ikke noget, jeg har erfaring i, da vi som sagt kun sælger Olivetti kasseapparater, hvor der altid er strøm på, da de ikke kan fås med genopladelige batterier.

2. Det kommer også an på hvordan apparatet bliver opbevaret: Hvis det står i en kold garage holder det ikke i flere uger.

3. Hvis det står et opvarmet rum vil jeg mene, batterierne kan holde i 3 måneder.

4. Måske der er Amino Olivetti kasseapparat brugere der har erfaring med dette?

Venlig hilsen og god Pinse.

Copy DK og god dag.

Carl-Emil Schmidt

www.copydanmark.dk

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)