Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

bogholder pr fjernundervisning?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Jan 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg har brug for at lære bogholderi og regnskab pr fjernundervisning.

Ved I hvor det kan lade sig gøre? Søgen på nettet og emails til diverse institutioner har ikke givet pote, jeg kunne virkelig bruge et godt råd. På forhånd tak,

Uffe

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Alternativ forslag: Hvis du bor i en af de større byer, kan du dukke op til universitetets undervisning i bogholderi/lignende.

Tilmeldt 16. Jan 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 22:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for forslaget!

Desværre er det nødt til at være fjernundervisning, af forskellige årsager ... andre forslag modtages med kyshånd!

Uffe

Tilmeldt 17. Nov 06
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad mener du med fjernundervisning? Altså noget interaktivt eller? Er det sådan en slags brevkursus som i de gode gamle dage?

 // Mads
 

 

Tilmeldt 16. Jan 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg regner med at skal rejse meget i de næste måneder samtidig med at jeg forsøger at planlægge de sidste ting. Mens jeg er væk plejer jeg at have en del tid, fordi jeg er væk fra familien, og jeg håbede at kunne bruge tiden på et eller anden interaktiv bogføringskursus som ikke krævede mit tilstedeværelse i et klasselokale. Jeg har forsøgt med en "lære bogføring på 10 dage" bog, men det duer ikke for mit vedkommende. Derfor forespørgslet ..

venlig hilsen
Uffe

Fra København
Tilmeldt 29. Mar 06
Indlæg ialt: 156
Fra  Reciprok Kommunikation ApS Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

 

 

Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 07:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra København K
Tilmeldt 8. Jan 06
Indlæg ialt: 3643
Fra  Regnskabsskolen ApS Skrevet kl. 09:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Uffe

Hvis du har et konkret regnskab at tage udgangspunkt i, kan jeg godt lære dig at bogføre det som fjernundervisning. Men jeg har (endnu) ikke lavet egentligt undervisningsmateriale til fjernundervisning.

Tilmeldt 16. Jan 07
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det viste sig at Henrik Morell's bud (ww.netau.dk) er hvad jeg har brug for - tak for det Henrik, og tak for alle de andre hjælpsomme bude!

UffeBig Smile

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)