Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til køb af Joomla template

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 6. Jul 11
Indlæg ialt: 24
Fra  Eventbutler I/S Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 22. Oct 08
Indlæg ialt: 901
Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er der ingen standard for, det afhænger af hvor du køber templatet. Joomla fungerer ikke som wordpress hvor alle funktioner er inkluderet i templaten. Som udgangspunkt er en template bare en skabelon der definerer udseende, dvs farver, skrifttyper, placering osv. Yderligere funktionalitet installeres via andre extensions. 

Af hvad jeg kan læse på siden du linker til:

Du får installationsfilen til templaten, og en samlet installationsfil til et demosite som inkluderer alle de viste extensions. 

Du får ikke installationsfiler til de enkelte extensions, de er udelukkende inkluderet i demosite-installationen. 

Dva. hvis det er et nyt site du starter med kan du fint tage udgangspunkt i demosite installationen og så fjerne alt det du ikke skal bruge. Hvis det er et eksisterende site skal der noget arbejde til for at få installeret de enkelte extensions manuelt. 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 12. Feb 11
Indlæg ialt: 240
Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har arbejdet med Joomla i næsten 7 år. Jeg kan anbefale temaer fra https://yootheme.com/

Dem har jeg brugt til flere projekter, og alt følger med.

Når det så er sagt, er jeg faktisk flyttet over til Wordpress for good. Men det er jo en smagssag. 

Venlig hilsen

Vivi Gamskjær Vroue

Fritlægning.dk

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)