Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fri fragt - hvordan skal man gøre det? Hvad gør I?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Nov 09
Indlæg ialt: 129
Fra  Blikfang.com Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil meget gerne tilbyde fri fragt i min webshop www.BlikfangsKostumer.dk men når jeg taler mig min bogholder får jeg dette svar:

Dårlig idé, for så kommer du til at betale moms af kundernes fragt og det er en dum idé.....
Som det er nu bliver mit regnskab lavet så salg af kostumer og fragt er to ting, og da jeg på ingen måde ved noget om regnskab og hader det som pesten, har jeg jo ikke andet valg....

Lige nu tilbyder jeg dog fri fragt med GLS over kr. 500,- men tænker at hvis jeg hævede priserne bare en lille smule må det da kunne løses.....

Men så mange webshop tilbyder jo fri fragt og jer der gør det, må jo have en eller anden løsning på dette problem.

MVH
Nicoline Roos  -  www.Blikfang.com

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Få en Post Danmark pakke aftale og smæk den laveste pris oven i alle varenes pris så er det løst.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 18. Mar 13
Indlæg ialt: 163
Fra  Techstore Skrevet kl. 11:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Altid svært at vælge om man skal vælge med eller uden fri fragt.

Vi har valg at køre fri fragt fra over 300.- Og havde faktisk i en periode kørt med fri fragt. 

Men køre man med fri fragt, vil man tit opleve at kunder kun køber en ting. Hvorimod hvis man sætter et beløb for at nå den frie fragt, køber kunder lidt mere for at nå dertil :-) Der er tilfældet hos os.

Den med at hæve prisen lidt.. er relativt. For fragt priserne er efterhånden ved at være høje, og de stiger hvert år.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)