Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er han bare dygtig eller ?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Apr 15
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har nu i over 2 år haft en hjemmeside i et marked uden den store konkurrence men det er slut nu. Da jeg af forskellige årsager ikke lige ønsker navnet ud på min shop kalder jeg den her træskobutikken.com men sidens rigtige navn er lige så almindelig som dette alias.

Min nye kollega starter med at kopiere de fleste af mine tekster og alle de steder det er muligt bruger han træskobutik og træskobutikken som søgeord – han har lavet en www. træskobutikken.wordpress.com – træsko, derudover kommentere han flittigt diverse blogs og underskriver sig som træskobutikken eller træskobutik  og naturligvis linker det hele til hans hjemmeside.

Hvor meget der er at gøre ved det ved jeg ikke - sikkert intet- på nær kopierne af mine tekster men det der undre mig lidt er, at jeg nu også finder ham på blogs og diverse forums i udlandet hvor han stadig underskriver sig som træskobutikken og træskobutik med link til hans hjemmeside – hvad får han ud af det da hverken han eller vi sælger til disse lande og navnet træskobutikken ingen mening giver i de pågældende lande.

mvh

Søren H.

Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 229
Fra  Jobberway Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Håber du ikke du mener at han har kopiret dine tekster og bruger dem flere steder? Det vil skabe duplicate content og meget stort omfang og vil kunne skade din side.

Hvornår er det tid til børnepenge? Tjek udbetalings dato for børnepenge i 2016 på Dyrkdittalent.dk

Tilmeldt 1. Apr 15
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke produkt tekster men de fleste af mine informations sider som er 100% unikke 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren H:
men det der undre mig lidt er, at jeg nu også finder ham på blogs og diverse forums i udlandet hvor han stadig underskriver sig som træskobutikken og træskobutik med link til hans hjemmeside – hvad får han ud af det da hverken han eller vi sælger til disse lande og navnet træskobutikken ingen mening giver i de pågældende lande.

Det er for at få en meget forskelligartet Linkbuildings profil og udelukkende for Søgemaskinernes skyld. Da du aldrig kan få eneret på ( Træskobutikken ) eller hvad det rigtige domæne nu er, må du lære at leve med det.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 1. Apr 15
Indlæg ialt: 78
Skrevet kl. 18:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Er godt klar over at mit navn ikke er unikt og at jeg må finde mig i det meste men at oprette en wordpress side er det ikke, at gå meget tæt på – hvad vil du sige til www.borydder.wordpress.dk fra en af dine kollegaer Smile

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren H:
hvad vil du sige til www.borydder.wordpress.dk fra en af dine kollegaer

Ja så vil jeg da sige mange tak, for folk ville helt sikker glemme at skrive wordpress og derved havne på min side. Og da jeg ikke har beskyttet navnet ville det jo være mit eget problem hvis det sker.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14995
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Søren H:

Min nye kollega starter med at kopiere de fleste af mine tekster og....

Du kunne starte med at banke ham økonomisk et godt stykke tilbage, da det koster kassen at kopiere andres tekster. Så der kan du allerede stikke en kæp i hjulpet på ham... Mangler du hjælp, så tjek http://not-allowed.dk ud, og send endelig en mail, hvis du har brug for hjælp...

Med det andet kan du ikke gøre det store, da dit navn ikke er unikt. Der er fri konkurrence, og det må du lære at leve med. Det er næppe den sidste konkurrenter, som laver dette stunt...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)