Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Producent the skærebræts og kopper søges :-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Mar 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino brugere

Jeg er ved at starte egen virksomhed indenfor køkkengrej og derfor leder jeg efter en producent der kan lave kopper uden hank med guldtryk, sølvtryk og kobbertryk

samt skærebræts med indgravering, det må meget gerne være så billigt som muligt da jeg er studerende og derfor har et budget.

På forhånd tak

Mvh.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Du bliver nødt til at være meget mere specifik i hvad det egentlig er du søger - vi kan jo ikke gætte hvad du mener med sølv, guld, eller kobber tryk - er det din egen teks du vil have trykt ?   Indgravering i skæretrætterne, hvad er det du skal du skal have indgraveret ?

Andre vigtige oplysninger er naturligvis antal og størrelse af både kopper og skærebrætterne du søger.

Tilmeldt 25. Mar 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld for manglende specifikt info, er ny herinde :) 

Med kopperne mener jeg et tryk i farverne guld, sølv og kobber (ved ikke hvordan jeg ellers skal forklare det) vi snakker ikke tekst, men et billede på dem.

Med skærebræts snakker vi, lys eg eller mørk valnød (har en prototype i valnød) der vil være tre forskellige slags ét til brød, grøntsager og kød

Indgraveringen er af en drage (har billedet på min computer)

Jeg ved ikke med antal endnu det kommer som sagt an på prisen for det enkelte

Hvis du selv er producent eller kender en, vil jeg meget gerne uddybe over email? For til at starte med leder jeg efter en producent. :-)

På forhånd tak

Tilmeldt 18. Aug 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Guddi,

Er det noget i den dur du leder efter?

Vi har ca. 25 forskellige træsorter f.eks eg og valnød. Vi kan fræse logo med vores CnC maskine. Vi kan lave en ok god pris hvor der er plads til at tjene penge, det kræver dog at du køber nok. Så hvor mange skal du bruge? 

Jeg vil anbefale skærebræt med "kort stave" da endetræsskærebrætte er ret omkostningsfulde. 

Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 277
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 15:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.

Tilmeldt 25. Mar 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, hvor mange skærebrætter skal der som minimum produceres hvis det skal laves i Polen?

På forhånd tak

Tilmeldt 25. Mar 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

hej, har i en hjemmeside eller et katalog så jeg kan se de forskellige træsorter? Laver i kun skærebrætter eller kan i producere andet, hvis nu jeg sender en skitse?

På forhånd tak

Fra Warszawa
Tilmeldt 28. Nov 08
Indlæg ialt: 277
Fra  Biz i Polen (del af firmaet Søren Christensen) Skrevet kl. 10:10
Hvor mange stjerner giver du? :

guddi21:

Hej, hvor mange skærebrætter skal der som minimum produceres hvis det skal laves i Polen?

På forhånd tak

Hej, det kommer an på den enkelte producent. Men 50-100 i den størrelsesorden, vil jeg gå udfra.

Selvtak.

Rådgiver om det polske marked på bl.a. bizipolen.dk og har også en business news side.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)