Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Producent the skærebræts og kopper søges :-)

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Mar 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino brugere

Jeg er ved at starte egen virksomhed indenfor køkkengrej og derfor leder jeg efter en producent der kan lave kopper uden hank med guldtryk, sølvtryk og kobbertryk

samt skærebræts med indgravering, det må meget gerne være så billigt som muligt da jeg er studerende og derfor har et budget.

På forhånd tak

Mvh.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12653
Skrevet kl. 00:20
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Du bliver nødt til at være meget mere specifik i hvad det egentlig er du søger - vi kan jo ikke gætte hvad du mener med sølv, guld, eller kobber tryk - er det din egen teks du vil have trykt ?   Indgravering i skæretrætterne, hvad er det du skal du skal have indgraveret ?

Andre vigtige oplysninger er naturligvis antal og størrelse af både kopper og skærebrætterne du søger.

Tilmeldt 25. Mar 15
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 00:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Undskyld for manglende specifikt info, er ny herinde :) 

Med kopperne mener jeg et tryk i farverne guld, sølv og kobber (ved ikke hvordan jeg ellers skal forklare det) vi snakker ikke tekst, men et billede på dem.

Med skærebræts snakker vi, lys eg eller mørk valnød (har en prototype i valnød) der vil være tre forskellige slags ét til brød, grøntsager og kød

Indgraveringen er af en drage (har billedet på min computer)

Jeg ved ikke med antal endnu det kommer som sagt an på prisen for det enkelte

Hvis du selv er producent eller kender en, vil jeg meget gerne uddybe over email? For til at starte med leder jeg efter en producent. :-)

På forhånd tak

Tilmeldt 18. Aug 08
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Guddi,

Er det noget i den dur du leder efter?