Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Råd til ny opstartet webshop

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Dec 14
Indlæg ialt: 13
Fra  MyPhoneBase Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger gode råd!

Søger god råd til en ny opstartet webshop, webshoppen er helt ny, så har ikke så mange likes på facebook, ingen anmeldelser på trustpilot og ikke rigtigt solgt noget endnu.

Nogle der har nogle gode råd til at komme i gang? Hvad gjorde i selv? Hvad virker bedst?

En konkurrence?

Åbningstilbud?

% rabat for 100 først eller så noget.

Bruge en masse på facebook og google addwords? 

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 17:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Udgangspunktet er selvfølgelig at du har nogle produkter som folk er interesserede i, og til fornuftige priser.

Ligeledes at din hjemmeside ser troværdig ud, og har de fornødne informationer, betalingsmuligheder mv.

Det første skal jeg ikke udtale mig om - kender ikke prisniveauerne :)

Mht. din side, synes jeg den ser fin ud, og har både tydelige kontaktinfo, betalings- og leveringsinformation.

Mht. facebook, kan jeg se du allerede har over 1.000 likes - det er sindsygt mange på så kort tid - så hvis de er reelle, er det ganske godt gjort.

FB Konkurrencer er en fin måde at få mange likes på, værdien kan man diskutere, da mange selvfølgelig blot er med for at kunne vinde "noget", og ellers er temmelig ligeglade med siden/produkterne.

Den "kedelige" måde er mere regulære opslag med info/billeder af produkterne giver flere reelle følgere, men tager selvfølgelig meget længere tid.

Generelt er det da også tålmodighed man må udstyre sig med i starten - der er mange om buddet, så du skal ikke fortvivle over manglende ordre - der har vi næsten alle været i begyndelsen :)

Ellers er det SEO, Adwords, FB, linkbuilding generelt du må arbejde på, samt selvfølgelig finde de "fede varer til de bedste priser".

Good luck

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Dec 14
Indlæg ialt: 13
Fra  MyPhoneBase Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

mange tak for et detaljeret, og brugbart svar :) 

Tilmeldt 8. Aug 13
Indlæg ialt: 325
Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det ægte eller falske likes?

Hvis det er ægte, hvordan? :)

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 18:23
Hvor mange stjerner giver du? :

MyPhoneBase:
Søger gode råd!

Du kan jo prøve at fyre hele budgettet af på Adwords annoncer og se om det hjælper. Men du skal nok ikke forvente det store salg da du omtrent må være nr 1000000 der har spurgt, hvorfor de ikke kan sælge deres mobil tilbehør, her inde. Det bedste ville helt klart være at finde et unikt produkt du kunne sælge og så starte forfra.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Dec 14
Indlæg ialt: 13
Fra  MyPhoneBase Skrevet kl. 18:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svaret, men lyder ikke som en attraktiv ide for mig, og ja er måske Nr 100,000 der har lavet en webshop med mobiltilbehør, men de 99.980 af dem er billig skod kineser covers, og er det jeg sælger ikke, er kvalitets tilbehør.

Samt der sælgers og byttes så ufattelige mobiler nu til dags, så der er også mange der har brug for mobil tilbehør, så må man jo bare gøre noget for at skille sig ud istedet for blot at sige, ej det for svært og smide håndklædet i ringen med det samme.

Mvh Karsten Albrektsen 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

MyPhoneBase:
så må man jo bare gøre noget for at skille sig ud

Når du nu selv har svaret, hvorfor er det så at du ikke selv har gjort noget for at skille dig ud ?

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Dec 14
Indlæg ialt: 13
Fra  MyPhoneBase Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan så også være jeg har, og at jeg i fremtiden har nogle ideer til det, ville bare gerne have nogle gode råd af andre der har startet en shop op.

Så tror denne samtale er slut kan ikke bruge din svar til noget.

Fra Odense
Tilmeldt 6. Mar 15
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa.

Jeg arbejder for firmaet http://seogruppen.dk/og jeg vil nok anbefale dig til at lytte til nogle af de kloge amino der har skrevet før mig for synes der bliver sagt nogle gode ting.

Skulle det have nogen interesse for dig så kan vi sikkert godt skræddersy et tilbud specielt til jer. Vi har store erfaringer med arbejde indenfor områder som f.eks SEO,Google Shopping såvel som AdWords.

Send mig en mail på ac@seogruppen.dk og du kan få et uforpligtende tilbud.

Mvh.

Anders Christensen

Store kompetencer & erfaringer med bl.a SEO, AdWords, Google Shopping & online marketing. Få et uforpligtende tilbud - SEO Gruppen

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)