Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Internt Duplicated Content - i "hvordan testes der sektion"

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Apr 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino’er,

jeg har kigget alle de forskellige indlæg igennem vedr. Duplicated Content for at finde et svar på mit spørgsmål. Men da jeg ikke kunne finde svaret igennem de 10 sider der er på en duplicated content søgning tyr jeg nu til dette, i håbet om et svar på mit problem.

Min bror og jeg arbejder på en affiliate side hvor vi tester forskellige workout produkter, og er kommet i tvivl om hvorvidt vi skaber duplicated content på vores side.

- Sådan som vi tænker at gøre er at i vores indlæg at have en sektion hvor vi beskriver hvad og hvordan vi tester, denne sektion ville så være gennemgående på alle de indlæg vi laver - se sektionen med “Testen af Cookie & Cream proteinbaren!” på siden http://www.prefit.dk/bodylab-triple-layer-bar-cookies-cream/.

- Ligeledes er vi i tvivl om hvorvidt at vi skal inkludere ingredienserne i de forskellige proteinbarer, som vi har fra producenternes hjemmesider eller om gør mere skade end gavn (hvis vi har SEO for øje)?

- Philip

Fra København Ø
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 166
Fra  SEO Nørden Tandblegning 365 Skrevet kl. 12:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Philip S:
Sådan som vi tænker at gøre er at i vores indlæg at have en sektion hvor vi beskriver hvad og hvordan vi tester, denne sektion ville så være gennemgående på alle de indlæg vi laver - se sektionen med “Testen af Cookie & Cream proteinbaren!” på siden http://www.prefit.dk/bodylab-triple-layer-bar-cookies-cream/.

Det kommer an på om det er samme store tekststykke I bruger igen og igen (eller stort set samme blot med ændring af produktnavne). Hvis det er det samme store tekststykke kan I omdanne det til et billede, så undgår i DC problematikken.

 

Philip S:
Ligeledes er vi i tvivl om hvorvidt at vi skal inkludere ingredienserne i de forskellige proteinbarer, som vi har fra producenternes hjemmesider eller om gør mere skade end gavn (hvis vi har SEO for øje)?

Samme fremgangsmåde, dog vil jeg personligt ikke være nervøs for at genbruge disse informationer i tekst. Den tror jeg godt Google kan gennemskue, at det er produkt specifikationer, og så lang tid de kun udgør en mindre del af anmeldelsen, så tror jeg den går fint.

Partner - KH-Online.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)