Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til at finde leverandør

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Apr 15
Indlæg ialt: 65
Fra  Printzlaus beton og brugskunst Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jeg går med tanken om at starte en internetbutik med dametøj i store størrelser! Hvordan kan jeg finde leverandører f.eks. fra Bangladesh eller Kina?

Mvh Lone

Fra København
Tilmeldt 4. Jan 14
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lone.

Jeg vil ikke råde dig til at finde leverandører direkte fra østen, men istedet kigge på brands som kan leverer hvad du søger inden for EU. Hvis du skal handle direkte kommer du med garanti ud for at du ikke får hvad du bestiller, str. er anderledes end hvad du troede osv. Derudover så skal du tage dig af indfortoldning, tonsvis af kommunikation med leverandører lægge penge ud i 6-8 uger under transport og produktion, hvilket er rimelig skidt for dit cashflow. 

Der findes masser af messer hvor du kan møde leverandører og her tror jeg du får mulighed for en bedre og mere sikker start.

Har du nogen erfaring med tøjbranchen og internethandle? Ellers vil jeg på det kræftigeste råde dig til at sætte dig grunddigt ind i begge dele ellers kan man virkelig brænde nallerne. 

God vind med researchen og forretningen.

Mvh.

Thomas

Tilmeldt 27. Mar 15
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Er selv i bangladesh det meste af tiden og har gode relationer til tøjindustrien. Jeg kan gøre alt i Bangladesh vedr. Tøj, men mangler kunder/sælger/afsætning kanal i Danmark.

Jeg vil helt sikkert kunne hjælpe dig. Og da jeg ikke har nogle afsætningskanaler i dk kunne det være et fint match.

Skriv endelig hvis du stadig leder efter leverandører.

Ser frem til at høre fra dig.

Mvh

Bangladesh

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 13:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 6. Sep 12
Indlæg ialt: 1
Fra  www.Hobby-shop-4-you.com Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg går med en tanke om at starte op som selvstændig med tøj salg, i Jan. 2017 - men mangler steder rundt omkring fra de Baltiske lande, med levnedør og tøjmesser.

Jeg har læst og hørt at det skulle være billigt, og mere sikkert. ??

Jeg ved der afholdes en i Feb. mdr. i Tyskland, hvor lande fra Østen samles, men hvor kan jeg finde en fra de Baltiske Lande, hvor de samles i Eu ??

Der ud over mangler jeg viden omkring import af tøjet, og told reglerne. 

Er der nogen der ligger inde med viden omkring dette, må der meget gerne sendes en email til til mig direkte, da dette er meget oppe over vedr. tiden og min planlægning til mig direkte på: nette.d@mail.dk

Mvh. Chanette

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)