Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor lang tid tager det at registrere eu domæner?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus C
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 81
Fra  Planeten A/S Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg købte igåe en række eu domæner (.se, .de, .fr osv) på meebox.

De blev alle købt og betalt på en gang, og jeg har modtaget en ordrebekræftigelse på alle domænerne. Men når man slår dem op står en lang række af dem stadig som ledige i whois? Kan det passe at det tager over 24 at sikre et .de og .se domæne f.eks?

Indtil nu er de eneste domæner der står er optaget .at, .dk og .pl hvilket gik rimelig hurtigt.

Jeg mener at jeg fik domænet med det samme da jeg registrerede et andet .de domæne sidste år hos unoeuro.

Er det blot meebox der er langsomme, eller er det meget normalt?

Mvh. Christian

Alt i elektronik hos evermart.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 09:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian,

Vores registrator er i gang med at håndtere din ordre. Desværre skal der en række tjeks mv. til hos dem, som gør, at det trækker lidt ud for nogle tld'er, herunder bl.a. .eu og .fr. 

Hvis du sender en support ticket ind med de konkrete domænenavne, slår jeg dem gerne op, og så kan du få en præcis status.

God dag.

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 11. Jan 10
Indlæg ialt: 81
Fra  Planeten A/S Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Anders.

Jeg havde tænkt mig at skrive til jer når live chat'en åbnede i morgen hvis der stadig ikke var sket noget, men super fedt at du giver dig tid til at svare her - endda i påsken - konge service :) Jeg opretter en ticket.

I øvrigt skal i have ros for jeres funktion hvor man kan sortere efter europæiske domæner og klikke flere af ad gangen, det er meget lettere en konkurrente hvor man skal slå hvert enkelt domæne op - kado for det.

Du må have en god påske.

Alt i elektronik hos evermart.dk

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Christian:
Jeg havde tænkt mig at skrive til jer når live chat'en åbnede i morgen hvis der stadig ikke var sket noget, men super fedt at du giver dig tid til at svare her - endda i påsken - konge service :) Jeg opretter en ticket.

Ja Meebox er sjovt nok bedre til at svare her på Amino end på deres egen side ?. Og så skal du lige være opmærksom på at de gerne udleverer alle dine private oplysninger til 3 part, også uden en kendelse. Det har de sjovt nok ikke lige skrevet noget om i deres betingelser ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Aarhus
Tilmeldt 9. Mar 10
Indlæg ialt: 695
Skrevet kl. 13:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
Og så skal du lige være opmærksom på at de gerne udleverer alle dine private oplysninger til 3 part, også uden en kendelse.

Nej, selvfølgelig gør vi ikke det! Alene din påstand er dybt problematisk og grænsende til injurierende.

Vh Anders Eiler

Founder @herodesk.io

 

Herodesk er et simplere og billigere helpdesk system til danske iværksættere og webshops.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 13:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:
Og så skal du lige være opmærksom på at de gerne udleverer alle dine private oplysninger til 3 part, også uden en kendelse

Har du bevis for dette? Hvis ikke så syntes jeg at du skulle stoppe det.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 13:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Anders - Meebox:
Nej, selvfølgelig gør vi ikke det! Alene din påstand er dybt problematisk og grænsende til injurierende.

Jo det gør i, og du ved jo udmærket jeg kan bevise det.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Niels Henriksen:
Har du bevis for dette?

Ja det har jeg. Og jeg er klar til at tage enhver sag der kommer om det.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)