Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Årsregnskab for nyoprettet virksomhed uden CVR nummer

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Apr 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har det seneste år startet en ny virksomhed, jeg er ikke cvr registreret, idet at jeg ikke forventer meget indtjening fra starten, og er ansat 37 timer i en virksomhed som ikke tillader dette. 

Jeg har det seneste år haft endel udgifter til materialer, leje af værksted, æsker, hjemmeside mv. Men jeg har endnu ikke haft en fortjeneste.

Kan jeg trække udgifterne fra?

mvh

Lizette

Fra Frederikssund
Tilmeldt 29. Jun 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lizette

UHA - det er vist ikke så godt :-( og du har i hvert fald ingen virksomhed, før den er registreret...

Har du "bilag" på alt det du har købt, og alle de udgifter du har haft? og er dit "firmanavn" på kvitteringerne (f.eks. værkstedet du lejer)

Måske findes der en løsning - skynd dig at få fat i en revisor - jeg kan evt. spørge min?

Venlig hilsen og god påske

Lars

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46452
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:03
Hvor mange stjerner giver du? :

info@lizettesnorgaard.dk:

Jeg har det seneste år startet en ny virksomhed, jeg er ikke cvr registreret, idet at jeg ikke forventer meget indtjening fra starten, og er ansat 37 timer i en virksomhed som ikke tillader dette. 

Jeg har det seneste år haft endel udgifter til materialer, leje af værksted, æsker, hjemmeside mv. Men jeg har endnu ikke haft en fortjeneste.

Kan jeg trække udgifterne fra?

Nej - du vil ikke kunne ha fradrag for et underskud som du beskriver det. Havde du indtægt og du kunne vise, at udgifterne udelukkende var for at få indtægten så kunne du trække fra ned til 0

Du skal da også passe på, for din arbejdsgiver kan formentlig smide dig ud for kontrakt brud - da der vel ikke står du ikke må ha CVR men skal bruge din fulde arbejdsindsat -  eller andet

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Fradrag?? Måske.

Det afhænger af en konkret vurdering af din virksomheds virke, herunder om der vil være udsigt til fremtidige indkomst mv.

Tilmeldt 2. Apr 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 09:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej John,

Tak for dit svar

mvh

lizette

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)