Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bliv selvstændig

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 2. Apr 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kunne godt tænke mig at arbejde selvstændigt har altid gået med en drøm om at starte en virksomhed op men hvad kræver det nogen der ved lidt mere om det vil gerne prøve alt hvad der er muligt

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 10:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Rockmormor:
Jeg kunne godt tænke mig at arbejde selvstændigt har altid gået med en drøm om at starte en virksomhed op men hvad kræver det nogen der ved lidt mere om det vil gerne prøve alt hvad der er muligt

Ja, selv om du skriver "...vil gerne prøve alt, hvad der er muligt", er det ikke meget, du giver os at arbejde med  Smile

At blive selvstændig kræver først og fremmest en interesse, et engagement for en bestemt ydelse, vare eller service. Så du må finde ud af, hvad du ønsker at sælge eller lave.

Er det tøj, mad, vandhaner eller børnelegetøj, der har din store interesse? Er der et marked for det, du drømmer om at lave - eller kan du skabe et marked ved at komme med et produkt, som ikke findes i dit lokalområde eller på nettet? Kan du dygtiggøre dig på det område, hvor du gerne vil tilbyde dine ydelser (kunsthåndværk, IT-service, vandreture, rensning af vandlåse, madlavning....)

Alt det der med at oprette en virksomhed og blive tilmeldt de rigtige steder er kun teknikailteter, som du sagtens kan få hjælp til her på Amino eller i et væksthus i din nærhed.

Men du skal SELV finde ud af, hvad du er god til og hvad du brænder så meget for, at du vil ofre penge, nattesøvn og påskeferie for det Smile

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Rockmormor:

Jeg kunne godt tænke mig at arbejde selvstændigt har altid gået med en drøm om at starte en virksomhed op men hvad kræver det nogen der ved lidt mere om det vil gerne prøve alt hvad der er muligt

For at hjælpe dig - så er du nødt til at fortælle os langt langt mere om hvad du gerne vil lave :-) 

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 12:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig med de øvrige. Er det en fuldtidsbeskæftigelse du er ude efter, eller en bibeskæftigelse som selvstændig?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)