Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Viljen til at overvinde sig selv

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Sep 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 17:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg startede med at løbe for godt halvandet år siden - i december 2013. Dengang havde jeg aldrig før dedikeret mig fysisk til en sport, så det overraskede mig meget at jeg i en alder af 27, skulle finde min store interesse i netop løb.

Jeg deltog i min første halvmaraton godt et halvt år efter, at jeg startede med at løbe. Dette var til Lillebælt Halvmaraton i 2014. Her gennemførte jeg i tiden 1:25:28 og oplevede for første gang, hvad konkurrence og løb kan gøre ved krop og sind. Jeg blev her bidt af løb og der gik ikke lang tid, før jeg deltog i den næste konkurrence til Kolding-løbet 2014, hvor jeg blev nr. 2 på 10 kilometeren kun overgået af den tidligere OL-løber Ulrik Heitmann.

Mine personlige rekorder lyder på nuværende tidspunkt:

5k: 00:17:55
10k: 00:36:47
Halvmarathon: 1:25:28

Jeg mener selv, at jeg er kommet meget langt på viljestyrke, blandet med en god potion stædighed, men er det nok til at blive en dygtig løber? Jeg har netop indgået en samarbejdsaftale med 2XU, hvor jeg er blevet ambassadør og er med til at teste deres løbetøj. Det er klart, at jeg er meget stolt over at få en mulighed som denne.

Jeg er yderst passioneret omkring mit løb og jeg lærer hele tiden nye ting, der gør mig til en klogere og bedre løber. Jeg nyder at kunne inspirere og motivere andre til at snøre løbeskoene, så derfor har jeg lavet en blog på www.facebook.com/RickiKristensen01, hvor jeg håber i vil følge min rejse.

God medvind derude :)

Tilmeldt 18. Sep 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 08:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Ny PR på 5. km: https://www.facebook.com/2xuDenmark/posts/833219386713193

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)