Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et par spørgsmål om Agera og lidt spørgsmål om SEO.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Jeg har lige et par spørgsmål..

Hvordan skaber Agera en omsætning på 3.000.000-4.000.000 i måneden? Er det ved at advokaterne og revisorne betaler et beløb for at få opgaverne sendt til dem eller hvordan fungere det? Og får alle revisorne og advokaterne så en mail sendt hver gang der er en ny opgave? 

Mht SEO så tænker jeg lidt på hvor meget arbejde der ligger i at komme om på forsiden af google på nogen bestemte søgeord. Det kommer selvfølgelig an på hvilken branche man er i, men nu tænker jeg sådan lidt generelt. Er det meget svær eller kan det sagtens lade sige gøre hvis man har en smule penge?

Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 229
Fra  Jobberway Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hos Agera køber revisor, advokater osv klippekort og det koster et klip, at byde på en opgave. Angående seo, er jeg ret sikker på, at de bruger hvert flad 50.000 kr. om måneden på seo og nok det samme på adwords, hvis ikke mere.

Hvornår er det tid til børnepenge? Tjek udbetalings dato for børnepenge i 2016 på Dyrkdittalent.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

jobberway:
Hos Agera køber revisor, advokater osv klippekort og det koster et klip, at byde på en opgave. Angående seo, er jeg ret sikker på, at de bruger hvert flad 50.000 kr. om måneden på seo og nok det samme på adwords, hvis ikke mere.

Tak for hurtigt svar.

Men mht SEO og Adwords så var det ikke i forhold til Agera men mere generelt.

Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 229
Fra  Jobberway Skrevet kl. 16:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Angående seo, så er det svært at give et samlet billede af hvor nemt eller hvor svært det er. Det kommer an på hvilket område det er. Tager du området som mobilabonnementer, låne sider osv, er de meget svære, men det er ikke umuligt. Det kommer an på budget og hvor lang tidshorisont man har.

Hvornår er det tid til børnepenge? Tjek udbetalings dato for børnepenge i 2016 på Dyrkdittalent.dk

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ved det ikke - men jeg vil skyde på at de bruger langt mere end 50K / måned for at få den type omsætning. 

Fra København
Tilmeldt 29. Oct 10
Indlæg ialt: 589
Fra  Florence Marketing Føns.com Skrevet kl. 20:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 229
Fra  Jobberway Skrevet kl. 20:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvornår er det tid til børnepenge? Tjek udbetalings dato for børnepenge i 2016 på Dyrkdittalent.dk

Tilmeldt 2. Apr 15
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 17:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Tjek wiseo.dk for hjælp med seo😉😉😉

Tilmeldt 13. Jun 14
Indlæg ialt: 229
Fra  Jobberway Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

BooBeac:

Tjek wiseo.dk for hjælp med seo😉😉😉

Tvivler på du får seo kunder eller agera som kunde via sådan et indlæg.

Hvornår er det tid til børnepenge? Tjek udbetalings dato for børnepenge i 2016 på Dyrkdittalent.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 28. Jan 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil lige gøre opmærksom på, at jeg (andre jeg kender til) ikke har noget med "BooBeac" at gøre!

Men fint med en henvisning – blot en tynd en af slagsen :-/

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)