Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Idé til mere arbejde for håndværkervirksomhederne

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Mar 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg er en dreng på 19 år, som har gået haft en idé i tankerne. 

Det skal siges at jeg ikke har tjekket om idéen allerede eksistere.

Jeg har en tømreven hvis mester bruger meget tid på finde og aflægge tilbud på forskellige opgaver, for at skaffe flere kunder. 

Til det tænkte jeg "hvordan kan jeg gøre det nemmere for virksomheder i håndværksbranchen at skaffe kunder og opgaver" 

Jeg har så gået med en idé om en hjemmeside, hvor private personer vil kunne lægge en annonce op om deres opgaver under det håndværk, som deres opgave nu måtte være.

Dertil kan virksomhederne finde arbejdsopgaver og give et tilbud og den private person vil slippe for at bruge tid på at finde en virksomhed der kan lave det samt måske spare penge, hvis virksomhederne underbyder hinanden. 

Hvad synes I ? 

Er idéen holdbar og vil den kunne bruges? 

Mvh Peter

Fra Højbjerg
Tilmeldt 26. Mar 15
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 08:19
Hvor mange stjerner giver du? :

En god ide men der er allerede flere sider som tilbyder det

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Den slags findes der tonsvis af, og de eneste der har nytte af dem er folkene bag.

Har endnu til gode at høre om en håndværker der faktisk har fået arbejde derinde....har egentligt heller aldrig hørt om en kunde der har fået lavet noget igennem sådan en side.

Det man skal huske er, at folkene bag tager sig umådeligt godt betalt, og det vil afspejle sig i den pris der bliver givet til kunden.

Natasha

Tilmeldt 30. Mar 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for hjælpen, nok ikke noget at gå videre med hvis der ikke er et marked indenfor det og der allerede findes tonsvis af dem :) 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)