Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan uddannelse trækkes fra?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Odense SØ
Tilmeldt 30. Mar 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 20:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har netop oprettet et Cvr nr. (enkeltmandsvirksomhed) med henblik på at jeg senere vil være selvstændig Psykoterapeut / Hypnotisør.

I den forbindelse, skal jeg på disse to kurser til hhv 30.000 og ca. 100.000 kr.

Jeg er i forvejen uddannet officer, hvilket ikke har noget med mit Cvr nr. at gøre.

På forhånd tak

Tilmeldt 31. Jan 09
Indlæg ialt: 171
Fra  Redmark Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ikke i dit tilfælde ud fra de oplysninger du giver, da det for at være fradragsberettiget skal være for at fastholde en allerede erhvervet viden. Og læser det som om du skal til at uddanne dig til Psykoterapeut/hypnotisør.

Se også denne tråd med samme problemstilling : http://www.amino.dk/forums/t/250136.aspx

32 års erfaring indenfor revision, regnskab, skat, IT, rådgivning mv.
Partner i www.redmark.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46435
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Statsaut. revisor:

Ikke i dit tilfælde ud fra de oplysninger du giver, da det for at være fradragsberettiget skal være for at fastholde en allerede erhvervet viden. Og læser det som om du skal til at uddanne dig til Psykoterapeut/hypnotisør.

Se også denne tråd med samme problemstilling : http://www.amino.dk/forums/t/250136.aspx

helt enig - ny uddannelse og ikke fradrag - ellers ville alle der skulle på kursus eller tage uddannelse jo få CVR

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Odense SØ
Tilmeldt 30. Mar 15
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 22:05
Hvor mange stjerner giver du? :