Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af seriøs hostning

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Tilmeldt 7. Jan 13
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 18:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj

Jeg skal have fundet noget seriøst hosting til Wordpress, der skal være god ydelse, og god support samt sikker hosting med backup evt. som tilvalg.

Der skal kunne være flere sider tilknyttet.

Har i nogle gode forslag..?

Oliver

Tilmeldt 7. Jan 13
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Slet ingen der kender til noget godt wp hosting, har søgt lidt på det på Amino, men det meste jeg får frem er ret gammelt, tænker der lidt udvikling her. hvad hosting i udlandet har det dårlig indvirkning på SEO.

Oliver

Fra aarhus
Tilmeldt 31. Aug 08
Indlæg ialt: 132
Fra  Middleeast.dk Skrevet kl. 21:16
Hvor mange stjerner giver du? :

chosting.dk super og hurtig support 

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

pvc manden:

hvad hosting i udlandet har det dårlig indvirkning på SEO.

Hvis du bruger ccTLD (Så som .dk domæne) - så har det ingen betydning. Google ved din side er henvendt til Danmark, selvom du hoster den i udlandet. Selvfølgelig skal din udbyder stadig være hurtig til dine besøgende, da dette kan påvirke din SEO.

Men såfremt du er indenfor EU, er du normalt på den sikre side.

Vælger du et gTLD så som .com, .net, .org - kan du i Google Webmaster Tools indstille dit domæne til, hvad land din side henvender sig til, og hvis du sætter dette, er det dette der tæller.

Sætter du ikke denne værdi for gTLDer, så vil Google bruge andre ting (Så som serverens placering) til at finde ud af hvor siden henvender sig til - men de bruger også ting som sproget på din hjemmeside, hvor de fleste besøgende kommer fra og en række andre parametre for at finde ud af dette.

Men du kan uden problemer have din side i udlandet.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 7. Jan 13
Indlæg ialt: 60
Skrevet kl. 21:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Ok, tak for svar.

Det er både .dk og andre domæner jeg skal have liggende.

Kigger lige nu på site ground, er der nogle der har nogle erfaringer med dem.?

Oliver

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du kigger på udenlanske hosts, kan det klart anbefales at tjekke på webhostingtalk.com hvor en masse poster deres erfaringer, råd osv.

Denne Google søgning kan evt være behjælpelig, og her er en tråd specifikt for Wordpress hosting, hvor folk også giver deres erfaringer om SiteGround.

Har ikke selv erfaring med denne udbyder, men har hørt ret godt om WP Engine, det er dog udelukkende i Wordpress, og de har ikke support for e-mail osv.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg bruger [Affiliate link fjernet af moderator].  Jeg synes det er super godt :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg anbefaler www.hosting4real.net

Super suppport, super service. Jeg havde førhen en server igennem platform8 og det fungerede bare slet ikke. Selv efter 2 måneder havde de stadig ikke fundet ud af hvad der var galt. Jeg betalte endda 350,- måneden ved dem.

Så fik jeg fat på www.hosting4real.net og nu kører det med en load time på 0,5 selv når vi har 3.000-4.000 online til kun 149,- måneden hvis jeg husker rigtigt.

Bare lige fra min egen erfaring :-)

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Kolding
Tilmeldt 27. Oct 14
Indlæg ialt: 83
Fra  Syswatch Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Oliver,

Du er velkommen til at kontakte mig vedr. et tilbud på webhosting. Vi har masser af Wordpress installationer på egne servere placeret her i DK.
Vi har god performance, og backup planer kan skrues sammen som du ønsker det.
Ligeledes har vi telefon support hvor telefonen bliver taget af en af vores supportere.

Jesper Andersen
IT Service Manager
Gohosting.dk

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)