Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan bogfører jeg tilskud fra klubben uden at pumpe mit regnskab (og hvordan finder jeg en ny revisor)?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra kbh
Tilmeldt 25. Oct 08
Indlæg ialt: 42
Skrevet kl. 11:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er en forening. Vi lever af vores kontingenter og tilskud fra kommunen.

Vi fordeler indtægterne ved at klubben yder tilskud til de enkelte afdelinger senior, ungdom, osv

Når klubben giver 1.000 kr i tilskud til senior afdelingen skal det stå som en indtægt for 1. senior og en udgift for moderklubben formoder jeg, men hvordan undgår jeg at det samlede indtægtsgrundlag stiger med de 1.000 kr?

Hvordan finder man nemmest en revisor?

Ballonbukser, drengebukser, pigebukser og voksenbukser fra La/Møf. Find os på www.lamoef.dk

Tilmeldt 9. Dec 10
Indlæg ialt: 1103
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Det kan du ikke undgå, du flytter indtægten fra moder som falder med 1.000 til senior som stiger med 1.000, Det er da meget rimeligt

Du kan google hvilken revisor der bor i dit område

Hvis du  undgå stigning med 1.000 så må du købe noget for 1.000

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 13:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Som du selv skriver så er der tale om underliggende afdelinger, men jeg formoder at de alle ligger i et og samme regnskab

Kontingenterne og tilskud fordeles så mellem de enkelte afdelinger. Når der flyttes penge mellem klubben og en underliggende afdeling, så er det ikke tale om konkrete indtægter og udgifter mellem disse, men blot en ompostering i afdelingsregnskaberne.

Forestiller vi os at 1000 kr af kontingenterne modtaget i klubben skal tildeles ungdomsafdelingen, så vil man blot bogføre en indtægt i underafdelingen og modpostere (modregne) i hovedafdelingen. De samlede indtægter er stadig de samme, men nu er 1000 kr heraf flyttet under afdelingsregnskabet i ungdomsklubben. 

Fra Frederikssund
Tilmeldt 29. Jun 08
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas!

Det ser ud til, at du allerede har fået fint svar på dit spørgsmål :-)

Ønsker du i øvrigt flere "indtægter" til foreningen, kan jeg bidrage med formidlingen af kontante tilskud - du siger bare til...

Jeg kender i øvrigt en dygtig og billig revisor (der er MEGET forskel på, hvilken pris de forlanger) - laver du selv den daglige bogføring?

Venlig hilsen

Lars

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46427
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :

revisor finde du let ved www.agera.dk 3 gratis tilbud

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)