Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webshop nr 2 - nyt CVR nummer?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Hillerød
Tilmeldt 11. Feb 13
Indlæg ialt: 86
Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa,

nu er jeg jo blevet opsagt, så skal have fundet på noget at lave. Jeg har en ide til en Webshop der skal forhandle dyreartikler. Jeg har en lille webshop der sælger nips i forvejen, som er en enkeltmands virksomhed.

skal jeg oprette nyt CVR nummer til den nye shop, eller hvordan gør man det mest korrekt? Det er jo 2 vidt forskellige ting. 

På forhånd tak!

Tim

Tilmeldt 30. Jan 12
Indlæg ialt: 550
Fra  HD Trading Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

som enkeltmands virksomhed, er dit cvr. nr. tilknyttet dig som person, så der udstedes kun 1 cvr. nr. pr. person

Vi har det største og billigste udvalg af boblekonvolutter.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan sagtens benytte samme CVR til begge aktiviteter, også under To navne. En mulighed vil være at oprette et seperat SE-nr (https://www.e-conomic.dk/regnskabsprogram/ordbog/se-nummer) og på den måde også køre to separate regnskaber. 

hvis din virksomhedsform er selskabsform, kan du oprette et decideret binavn til din virksomhed. Ellers kan du kalde din virksomhed "xxxx - en del af xxxx". 

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 10:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil helt klart bare kører det hele som et... Evt via VSO - så du har selskabsfordelene. 

Bare husk at opdatere dine branche koder, når det udgør en væsenlig del af din omsætning så du gør Skat og de andre myndigheder glade. 

På en nye shop, skriver du bare alle steder at Ny-shop er en del af Min-Enkeltmand V/Hans Hansen

(Fiktive navne)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)