Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

iOS app programmør søges!

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra Esbjerg Ø
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 223
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej smukke Amino,

En kammerat og jeg har fået denne idé til en træningsapp. App’en er ligesom et socialt medie, man kan følge og blive fulgt af diverse mennesker. Der er en coach(træningsplan) der fører personen igennem en 3 mdrs. træningsplan. Der er news feed, hvor man kan poste sin fuldendte workout, få likes eller kommentarer. Der er ”profile section” hvor man selvfølgelig kan redigere på sin profil osv. I app’en får man points for fuldendte workouts og for hvor hurtig man fuldender den. Derfor kan man også komme op i levels og dermed komme på en ”hitliste” for de (for eksempel) 100 bedste i hele app'en.
Vi har lavet alt hvad der står i vores magt og har brug for en (eller et team) der kan udvikle app’en.

Med ”alt” mener jeg, at vi har:

• skitseret hele app’en på 11 siders A4 papir, 3 screens på hver side.
• Sammensat 20 workouts (ved hjælp af 20 øvelser)
• Downloadet alle øvelserne som video
• Lavet en 3 mdrs. træningsplan
• Fået skrevet alt indhold (i form af tekst) til app’en

Vi søger en der kan:

• udvikle app’en til iOS- 7 og 8 og kunne optimere sig til iPhone 4s, 5s, 6 og 6 plus skærmene. Samt iPad og iPad mini skærmene.
• designe app’en (vigtig: kunne illustrere hvordan øvelserne skal udføres ved hjælp af animerende grafik).
• Integrere Facebook
• Lave in-app purchase i app’en

Hvis du/I er interesseret i opgaven så skriv privat. Personen/teamet som min kammerat og jeg kommer til at samarbejde med får selvfølgelig mere info omkring app’en. Vi ønsker at mødes med udvikleren(ne) til et møde, hvor vi kan snakke om app’en, få vist det vi har, og samt se om der er noget, der kan justeres.
Min kammerat og jeg tager ideen meget seriøst.

Mvh.
Hussein Ali Nekhala &
Mohammed Al-Noury

De bedste hilsner

Mohammed

Tilmeldt 29. Mar 15
Indlæg ialt: 166
Skrevet kl. 22:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mohammed,

Jeg vil meget gerne hjælpe jer med jeres app ide :) Du kan smide mig en mail (m/nsted.dk) eller udfylde formularen på mit website. Så kan vi snakkes ved :)

//Mathias

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)