Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Canadiske betalingskort i Finland?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Dec 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminofolkens

Jeg driver en mindre online webshop med Skandinavien som primær marked

Jeg er på det seneste begyndt at få en del betalinger fra finske kunder med canadiske og amerikanske kort. Er der andre, som har oplevet det samme? Syntes det virker lidt mystisk.

 Venlig Hilsen

Uffe Nielsen

Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvornår begyndte det? 

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Tilmeldt 12. Dec 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Det begyndte rigtigt for ca et par måneder siden. Der har altid på alle geo'er været en lille procentdel af udenlandske betalingskort, men i Finland har den været stigende og har efterhånden nogle dage, været op til 15 % af alle finske transaktioner.

Ud fra BIN nummeret, kan jeg se at det langt de fleste gange, er en bank som hedder Presidents Choice Bank, men kan umidelbart ikke finde frem til, hvorfor de er så udbredt i Finland.

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke sige hvorfor de er blevet udbredt i Finland, men der er vel en bank i Finland der samarbejder (eller butikskæde). PC tilbyder discount for at bruge mastercard uanset hvor det bruges, så får man point der kan bruges i deres shop, når de køber varer hos dig.

http://www.pcfinancial.ca/english/credit-cards/pc-credit-cards

Jeg undrer mig mere over at der er så mange finner i din danske webshop at du kan sige 15%, dvs minimum 20 handler med finner??

Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det dyre vare du sælger i din webshop? Og er det meget højere beløb end hvad gennemsnittet plejer, at være?

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Tilmeldt 29. May 07
Indlæg ialt: 245
Skrevet kl. 01:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Uffe,

Jeg ved ikke om det hjaelper dig, men jeg kan bekraefte at Presidents Choice er en white label bank der tilbyder bank produkter gennem en stor butikskaede her i Canada. Deres PC MasterCard er rimeligt populaert. Den "rigtige" bank bagved PC bank hedder CIBC. Saa vidt jeg ved er hverken PC Bank eller CIBC representerer i Finland, udelukkende i Canada.

/Nicolaj

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)