Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opdatering af OsCommerce - hjælp!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Mar 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

jeg har en hjemmeside; www.uniqrea.dk, domænet har jeg gennem one.com, som pr. 1/4 kører en php opdatering. Den skal jeg naturligvis have sat op, men mit problem er, at hende der i sin tid lavede min netshop, er som sunket i jorden. Hun har ikke løbende opdateret mit styresystem i OsCommerce, så nu har jeg en ældre version der, og det gør desværre at min shop har flere problemer nu, og bl.a. Ikke kan opdateres. min svoger, som er dygtig til sådan noget, kiggede det grundigt igennem i går, og vi kan egentlig godt se hvor vi skal opdatere OsCommerce, men vi kan ikke selv kode det i opdateringen... Derfor vil jeg høre, om nogen herinde kan? Og hvad det evt. Vil koste? 

Håbefulde hilsner fra

 Mia

Fra Sanur
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 275
Fra  Cyberdata.dk Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mia.

Vi er i gang med at lave nye 2 sider, hvor problemet er præcis det samme. der er 2 muligheder.

1. og den bedste, få lavet en ny opdateret side i prestashop, magento eller wordpress, de bliver hele tiden opdateret, oscommerce er uddateret på stort set alle områder, så på længere sigt vil du få meget mere ud af at investere i en helt ny shop, og evt få redesignet den, da din shop ikke er responsivt, hvilket giver ca. 33% færre handler.

2. få flyttet din side til en anden host, som kører med php version lavere end 5.6, dette er dog ikke sikkerhedsmæssigt ansvarligt, men det kan gøres billigt og vil måske virke 1-2 år.

At begynde at rette oscommerce så den kan køre php5.6 ville være alt for dyrt for noget som stadig er forældet og næste gang der bliver opdateret, får du sikkert problemet igen og skal til at punge ud endnu engang.

Hvis du vil høre mere og evt. priser, er du meget velkommen til at kontakte mig på kim@cyberdata.dk. Så finder vi en god løsning og pris til dig.

Forsat god dag.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Jacobsen:

Hej Mia.

Vi er i gang med at lave nye 2 sider, hvor problemet er præcis det samme. der er 2 muligheder.

1. og den bedste, få lavet en ny opdateret side i prestashop, magento eller wordpress, de bliver hele tiden opdateret, oscommerce er uddateret på stort set alle områder, så på længere sigt vil du få meget mere ud af at investere i en helt ny shop, og evt få redesignet den, da din shop ikke er responsivt, hvilket giver ca. 33% færre handler.

2. få flyttet din side til en anden host, som kører med php version lavere end 5.6, dette er dog ikke sikkerhedsmæssigt ansvarligt, men det kan gøres billigt og vil måske virke 1-2 år.

At begynde at rette oscommerce så den kan køre php5.6 ville være alt for dyrt for noget som stadig er forældet og næste gang der bliver opdateret, får du sikkert problemet igen og skal til at punge ud endnu engang.

Hvis du vil høre mere og evt. priser, er du meget velkommen til at kontakte mig på kim@cyberdata.dk. Så finder vi en god løsning og pris til dig.

Forsat god dag.

Enig med Jacobsen, at den bedste løsning i det tilfælde vil være at skifte system. Der er så mange ting som man skal opdatere i OsCommerce, hvis man vil bare have den op til php 5.6 uden alle de plugins man har installeret. 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)