Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg godt bruge Paypal i starten?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. May 14
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 13:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle,

Jeg er igang med at starte en webshop og vil bare høre om man sagtens kan bruge Paypal i starten?

Er det fint nok? eller er der for mange problemer med det?

Mvh Jesper

Tilmeldt 27. Aug 08
Indlæg ialt: 1161
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan forvente ingen tekniske, men "menneskelige" problemer.

Af uforklarlige grunde kan danskerne ikke lide PayPal.

Prøv andre "gratis" løsninger: Braintree, Paymill, Yourpay.

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 08:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Amadeo:
Af uforklarlige grunde kan danskerne ikke lide PayPal.

Fuldstændigt enig! Jeg bruger Paypal til at fakturere mine konsulent ydelser under 20.000 kr i. Men syntes jeg tager en del snakke for lige at få dem talt til det. Så jeg skal helt sikkert have fundet en mere holdbar løsning til mig selv - overvejer lidt 2checkout, da det er 0 kr i opstart og skulle være ligeså nemt. 

Men det faktisk en smule sjovt, for her i UK (Bor i det Nordlige London) - der er Paypal ligesom GUD - forstå mig ret - man kommer meget nemt ind i en vane hvor man ikke lige gider at rejse sig fra sofaen, for at gå ud og hente kreditkortet og taste hele-det-lange-kortnummer ind :-) Og forskellen er nok også at cirka 90% af webshoppene understøtter det. 

Tilmeldt 25. Mar 15
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 11:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Det handler vel meget om hvilket land du skal sælge til. Der er flere lande hvor paypal er det absolut mest normale og troværdige, og så er der steder som Danmark hvor folk ofte springer fra udelukkende pga paypal.

 

Tilmeldt 8. Feb 14
Indlæg ialt: 380
Fra  Opsvinget.dk Skrevet kl. 12:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes du heller skal bruge https://stripe.com/dk . En dansk webshop hvor man kun kan betale med paypal virker du farvel til 80 % af af dine salg.

Find din elevplads på Opsvinget.dk - Her er alle elevpladser samlet et sted.

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

det er både og....

jeg brugte selv paypal på siden da jeg startede op og det gik egentligt meget fint... men da jeg fik dankort og mastercard på tog det fart... Paypal som betaling på en side ser lidt nybegynder amatør agtigt ud synes jeg...

udover det så er paypal det værste amatør firma jeg nogensinde har været ude for set ud fra deres størrelse...! de kan INTET gøre rigtigt... kører det hele uden problemer så er det fint nok... men skal du i kontakt med dem for at have deres hjælp stopper det totalt...!

ALT kan de lave lort i... ALT!

1 : da jeg brugte dem og ramte en grænse på 15.000 kr. eller deromkring skal man have nogen godkendelser... fint nok... mailede alt muligt og umuligt ind til dem.... og fik standard mails om at der manglede noget... efter MANGE opkald og snak med MANGE forskellige og flere gange lovning på at nu havde de hvad de skulle bruge fik jeg stadig mails om at de manglede noget.... da jeg til sidst ringede ind og skabte mig PINLIGT åndsvag, råbte og skreg af dem og forlangte at snakke med den der skulle have de papirer som de mente de manglede og jeg kunne sende dem mens jeg havde personen i røret... ja så havde de hvad de skulle bruge og jeg blev godkendt... i alt den tid kunne jeg ikke hæve mine penge på min konto... beløbet voksede bare i over en måned...

2 : jeg skiftede bank... ÅH NEJ! jeg tastede mit nye konto nummer ind som kun bestod af tal.. fik en fejl meddelelse at der blev brugte ulovlige tegn:) dette tog så kun 3 måneder for dem at få rettet og IGEN efter 1000 opkald og snakken med 1000 forskellige skulle jeg skabe mig PINLIGT åndsvag før der skete noget....

3 : en kunde betalte som alle andre via dem... de tog så pengene ud til et ekstra tjek og forlangte kunden skulle sende pas og alt muligt ind til dem.... hun havde vel og mærke bare betalt med mastercard uden at melde sig til osv... jeg fik ikke pengene før hun havde gjort det, jeg kunne ikke give hende dem tilbage jeg kunne INTET hun kunne ej heller noget før de ting var sendt ind... hvor smart ser mit firma så lige ud i den sammenhæng? endte med at hun overførte dem via banken og jeg IGEN måtte skabe mig åndsvag før de kunne slette betalingen.

4 : havde solgt noget til en som åbnede en sag... så spærrede de bare et beløb der passede med det i den sag... sådan set fint nok. MEN jeg kunne ikek bruge min paypal for der var ikke nok penge på.... selvom jeg satte ind så den stod i plus 1000 kr. udover det spærrede beløb... den blev ved med at sige der ikke var nok penge... efter et opkald fik jeg så at vide at de skulle konverteres til euro som det spærrede beløb var i så virkede det igen... WHY????

5 : har engang somprivat person prøvet at betale for en vare 2 gange... ringede til paypal... det havde de ikke prøvet før.... jeg skulle selv skrive til personen og se om han ville give mig mine penge igen:) tak for hjælpen:) fik hverken penge eller vare og ej heller hjælp fra paypal da beløbet ikke var højt nok... dog omkring 10 år siden det skete.

der har os været andre tossede oplevelser med dem som jeg ikk lige kan huske nu:)

så mine oplevelser med paypal er at går det glat kan de bruges... er der problemer fatter de INTET!

mvh.

Nikolai R. Jensen
www.altimobiler.dk

Fra London
Tilmeldt 1. Feb 15
Indlæg ialt: 164
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger Stripe, og mine kunder elsker det. PayPal er ligesom at spørge om mindre salg. :-)

Managing Director af TimothyMedia Ltd. & Salerific Ltd
Få udviklet din næste webshop billigt hos TimothyMedia.com

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)