Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad ranker højest? SEO på Wordpress

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 18. Aug 11
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Folkens! :)

Jeg sidder og roder med noget SEOWordpress. Får hjælp af Plug-in Yoast. Når den vurderer min SEO gør den som kan ses nedenunder:

Dit fokus-søgeord blev fundet i:

  • Artikel-overskrift:Yes (1)
  • Sidens titel:Yes (1)
  • Sidens URL:No
  • Indhold:No
  • Meta-beskrivelse:Yes (1)

Den skriver at den ikke kan finde mit fokus-søgeord i indholdet. På trods af at jeg har skrevet en tekst hvor søgeordet fremgår flere gange.

Men den tekst ligger under "Produktbeskrivelse" af mit produkt. Skal jeg rykke den her tekst et andet sted hen på siden før at det batter på Google eller er det ligemeget HVOR på siden det står?

De bedste hilsener,

Asger

Fra Odense
Tilmeldt 18. Aug 11
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 18:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hjælp! Skype-Smile

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan komme i tanker om to eksempler på at pluginnet ikke kan se eller forstå teksten:

1. Når du bruger ÆØ og Å.
2. Når din tekst er i et felt som ikke findes på i WordPress' standard content-loop. 

I dit tilfælde er vi nok i nr 2. Ordene er der altså og det er dem Google ser. Pluginnet gør bare ikke pga den måde det fungerer på. 

Kort sagt, så betyder dine ord lige så meget alligevel, hvis ellers det er sat op, så Google ser teksten som en del af din primære tekst på siden. 

Du kan kun tage de "Karakterer" du ser i pluginnet som en guideline eller huskeseddel, som du ikke skal lade dig styre blindt af :-)

Sparetips på Sparefeber.dk

Fra Odense
Tilmeldt 18. Aug 11
Indlæg ialt: 88
Skrevet kl. 19:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gita,

Tak for dit svar. Det var også det jeg håbede på,; at det var plug-innet ikke kunne læse det.

Vil bare være på den sikre side. 

De bedste hilsener,

Asger

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)