Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opstart af virksomhed med gammel gæld?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 07:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg overvejer at starte mit eget firma hvor jeg vil sælge billige mobilprodukter fra Kina. Ikke noget vildt stort lager i starten, blot for nogle få tusinde kroner.

Men jeg har en gammel gældssag vedr huslån som er endt i fogedretten et par gange. Og med SU er det fuldstændig umuligt at kunne betale min gæld tilbage..

Derfor vil jeg starte firma og tjene nogle penge så jeg får flere penge mellem hænderne som bla skal bruges på at afvikle gælden.

Men er det en dum ide at starte op for sig selv? Kan fogedretten tage udlæg i mit enkeltmandsvirksomhed så eller hvordan? Hvad vil i foreslå mig at gøre?

Jeg brænder virkelig for at starte noget op og med lidt overskydende feriepenge tror jeg på det kan lade sig gøre.

Håber nogle har nogle gode råd.

På forhånd tak.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

med billige mobil procukter fra Kina løber du i konkurrence med masser af mennesker - og du skal tænke på der er returret og mange faldgrupper

Nej skat eller andre tager ikke udlæg i enkeltmandsvirksomhed men dens indtægt går med i gældsafvikling og kan tages som krav i sagens natur. Det kan al indtægt - OM de så gør det - måske ikke for alle har jo interesse i de skal tjene men samtidigt jo også interesse i at få deres penge i sagens natur

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 22. Mar 07
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay tusind tak for svar John. Sætter meget pris på dine svar at du tager dig tiden til at være så grundig.. Tak. Og god weekend! :)

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)