Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

vareprøver igen og igen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Mar 15
Indlæg ialt: 8
Fra  Deco Stalden IVS Skrevet kl. 01:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Allesammen!

Jeg kan ikke finde svaret på følgende og har en lille dilemma.

Har købt  (EU) nogle vareprøver af stearinlys til fremvisning og for at finde opkøbere på større partier. 

Jeg præsenterer lysne og ikke giver dem videre, så jeg har hele tiden min demonstrations-sæt.

Desværre har jeg betalt fuld pris på dem, dvs. udsalgspris hos producenten,  og lysne er heller ikke markeret  af producenten som "prøver".

Det er ret svært at ødelægge stearinlys, og presentære dem sådan....så jeg har selv klistret "prøve-ikke til salg" -label på folie, hvor lysne er pakket ind, da det ikke er umuligt at klistre på stearin.Kan det kaldes for demonstrationsvarer /prøver?

Jeg bruger Dinero,indkøb-vareprøver, men ved ikke hvad for en konto skal jeg vælge til at bogføre det hele rigtigt.

Skal jeg lave lager status på de prøver jeg har?

Jeg går ud fra at der ikke er punktafgift på stearinlys. 

Regner med , at der kommer et svar fra nogen , som har lidt mere erfaring i det.Tak.

Mvh

ksiegowa

Tilmeldt 6. Mar 15
Indlæg ialt: 8
Fra  Deco Stalden IVS Skrevet kl. 10:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der rigtig ingen, der kan hjælpe lidt med det?

Mvh

ksiegowa

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Har du fået dem gratis og fra EU land uden problem, så lad være med at bogføre prøver på stearinlys hvis ikke det er partier du har fået men nogle få af hver type. At destruere er iøvrigt let - man tænder den lille væge i toppen og vupti har man testet dem og de kan ikke sælges

Hvis det er større partier som kan indgå i salg, skal du optage dem til en lagerværdi svarende til deres normale indkøbspris men det lyder det jo ikke som

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 6. Mar 15
Indlæg ialt: 8
Fra  Deco Stalden IVS Skrevet kl. 15:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit svar. Vupti!så nemt er det;)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)