Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du lære at tænke foran dine konkurrenter?

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 8. Feb 12
Indlæg ialt: 120
Fra  Words Alive Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg hedder Ditte Ernst og er kreativ konsulent. Og jeg rådgiver også kunder om deres kommunikation. Det er en ret god salgskombi. Især for dig der gerne vil blive rigtig god til at tænke et par skridt foran dine konkurrenter. Fordi du hele tiden tør gøre noget anderledes. Be different. Do different - det tror jeg på.

Mine kunder bruger mig, når de skal komme op med noget nyt - fx nye ideer til produkter, services eller at gentænke deres kommunikation - og især når de har brug for at se egen virksomhed udefra. Så kommer jeg med mine gode spørgsmål, så man får øje på det, der hele tiden har været der, men som måske lidt drukende i alt det andet og i den daglige trummerum.

Jeg har skruet mine idésessioner sammen, så du har mulighed for at betale for de resultater, du opnår. Jeg sætter en beskeden timeløn - og så opstiller vi nogle klare mål, vi kan måle på efter vores idésession. Og vi afstemmer så, hvad hvert enkelt mål er værd for dig at opnå i kroner og ører. Jeg får kun min bonus, hvis du rent faktisk opnår et eller flere af dine mål. Det kalder jeg en ægte jysk sweet deal.

Det kræver naturligvis en indsats af dig, hvis du vil nå de mål, du sætter dig sammen med mig. Så det stiller også krav til dig og din indsats. Derfor ser jeg også vores samarbejde som et vigtigt teamwork baseret på fælles nysgerrighed og tillid.

Mange hilsner
Ditte

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)