Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til Dinero - Måske noget man skulle kig på

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 17:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,

Måske kan jeg være heldig at for nogle af dem fra dinero med på en lytter.

Jeg brugt lige noget tid som jeg synes personlig giv mig lidt "grå" hår på hovedet, hvilke jeg synes det virker som et problem for min siden.

Det kun være super fedt hvis i fik lave sådan f.eks ved bilagsnummet 4, eller ligne hvad man nu har at der stå ved siden af 

"Godkendt" eller "Betalt" mv hvad i nu har så man ikke ind i hver enkelt bilag og kig om den er betalet eller ej?,

Det var en ide jeg fik her til aften omkring en lille function som i mangler at for på siden,

Fra København
Tilmeldt 8. Sep 14
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 11:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper. 

Vi er med på en lytter :-) 

Jeg antager at du vil have denne feature under 'Salg'. Egentlig er jeg overbevist om at den eksisterer i forvejen. Når du vælger 'Salg' kommer du som det første ind på igangværende fakturaer. Det betyder at betalte og færdiggjorte fakturaer ikke er med i det overbliks billede.

Vælg du derimod Salg -> Alle, kan du se alle de fakturaer du har udstedt i det pågældende regnskabsår. Her har du mulighed for at sortere efter farven på bjælken helt i venstre side, alt afhængig af hvilken status fakturaen har. Jeg vedhæfter et billede så du kan se min pointe.

http://screencast.com/t/qwskx2BJL

Du må endelig sige til, hvis det var noget andet du havde i tankerne :-)


De bedste hilsner

Theis    

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Theis,

Nej det er ind under køb og så ind under "Alle", 

Det er sådan noget her jeg tænker der kunne være også når man har klikket på "alle"

http://billedeupload.dk/?v=VQS6O.png (Har tilføj tekst i photoshop)

Jeg tro det vil gør noget mere det her.

Fra København
Tilmeldt 8. Sep 14
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jesper. 

Tak for det billedet :-) 

I Købsmodulet kan du også kigge på søjlen i venstre side, for at vurdere status på den enkelte faktura. Det fungerer på samme måde som i Salgsmodulet, som jeg fremsendte i forrige besked, så på sin vis eksisterer featuren allerede. 

Jeg har noteret dit forslag til vores ønskeliste, så vi kan kigge på det senere hen :-) 

God weekend. 


De bedstehilsner

Theis

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 14:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er dog en af de ting jeg sådan savner lidt som kan beskrive, hvor ellers hvor skal jeg ved fra omkring det med betalt mv.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)