Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt Windows program letter første kundekontakt

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra 6780 Skærbæk
Tilmeldt 29. Jun 07
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 17:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Et kundekartotek med mere end 570.000 virksomheder. Det er, hvad det nye program VikoSys, Virksomheds Kontakt System kan tilbyde. Programmet er udviklet af Trisect Development fra Skærbæk, og programmet er især tænkt som en hjælp til nye iværksættere.

VikoSys er nu klar til lancering efter grundig udvikling og finpudsning. IT-virksomheden Trisect Development glæder sig til at kunne tilbyde den nye service, programmet giver, til iværksættere og SMV’er.

Udviklet udfra efterspørgsel

Allerede inden programmet er lanceret, har Jens Chr. I. Thomsen, der er ejer af virksomheden Trisect Development i Skærbæk, modtaget mange positive tilkendegivelser af programmet fra iværksættere og SMV’er, der har haft brug for et program til at holde styr på nye potentielle og eksisterende kundekontakter.

- Med VikoSys får jeg et program, der kan holde styr på, hvilke virksomheder jeg har kontaktet, hvad de har svaret, og hvor stor sandsynligheden er for, at virksomheden bliver til en kunde, siger Lisbeth Oxholm, ejer af Oxholms i Løgumkloster.

Gennemtestet til mindste detalje

Jens Chr. I Thomsen, der til dagligt udvikler Apps, hjemmesider og Windows-programmer hos Trisect Development, har haft det nye program, som er Windows-kompatibelt, gennem kritikermaskinen utallige gange for at sikre produktets kvalitet.

- Jeg har personligt testet, testet og så testet igen, at programmet er, som det skal være. Vi vil ikke sætte noget i gang, der er fejl i. Hele idéen med VikoSys er jo, at det skal være så nemt og overskueligt at navigere i som muligt. Derfor skal det være i orden fra start, når det kommer fra os, siger programudvikleren Jens Chr. I. Thomsen.

Vejen til nye kunder bliver lettere Det nye program gør den ellers til tider lidt ustrukturerede første kundekontakt enklere og mere effektiv. I VikoSys er alle virksomheder delt ind i de fem danske regioner, og brugeren kan søge på nye virksomheder både indenfor branche og by, men det er ikke den eneste brugbare egenskab.

- Brugeren kan oprette individuelle og målrettede brevskabeloner som flettes med virksomheds data og løbende holde sin kontakt med de mange virksomheder ajour. Det giver en rød tråd i kommunikationen og et godt overblik for brugeren af programmet. Desuden kan man sætte påmindelser op til sig selv, for eksempel om hvornår man skal tage kontakt til en virksomhed igen, siger Jens Chr. I. Thomsen.

For at fuldende brugervenligheden af det nye program er der udviklet en supplerende hjemmeside, www.vikosys.dk. Her kan nye brugere se små film om, hvordan programmet virker, og læse meget mere om fordelene. VikoSys er sat i verden for alle, der har brug for at gøre kundekontakten lettere.

FAKTA OM VIKOSYS

Med ViKoSys får du adgang til mere end 570.000 danske virksomheder. Virksomhederne er delt ind i fem regioner: Nordjylland, Midtjylland, Syddanmark, Sjælland og Hovedstaden. Derudover kan du søge virksomheder indenfor branche og by. Du kan oprette brevskabeloner, som du senere kan flette med virksomhedsoplysninger.

Med kun et par klik kan du oprette en kontakt på en virksomhed, og du kan løbende holde din kontakt med virksomheden ajour. Du har et kontaktforløb, hvor du sætter værdi på, hvor stor chance der er for, at virksomheden bliver en kunde. Du kan sætte påmindelser op til dig selv, f.eks. hvornår du skal kontakte en virksomhed igen. Du kan også sætte interval på dine påmindelser. Hvor langt frem du vil se påmindelser for.

Se meget mere på http://www.vikosys.dk

JCIT

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 17:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Godt nok meget tekst til et relativt simpelt produkt. 

1) Når man går ind på jeres hjemmeside, så er alt meget flat og i får ikke solgt produktet særligt godt - SORRY TO BE HONEST. 

2) Hvis i skal sælge et sådanne produkt, så skal i tættere på fx Dinero.dk i hjemmeside stilen. 

Skriv hvis i har brug for hjælp - mine kontakt oplysninger er herunder!

Det er synd at i har brugt så meget tid på det, og så ikke har en ordenligt side at sælge det på... I skal sælge det som en oplevelse, og ikke bare som en moderne fler-sidet avisannonce. Det kommer ikke til at konventere godt!

Fra 6780 Skærbæk
Tilmeldt 29. Jun 07
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dine input.

Jeg synes ellers selv at hjemmesiden er flot, men det er jo ikke alle der har samme smag.

JCIT

Fra London
Tilmeldt 4. Jan 15
Indlæg ialt: 1351
Fra  Jannik Hansen Ltd. Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Du kan evt. lige hører en flok andre mennesker - men jeg taler udelukkende om, hvordan du får produktet solgt til iværksættere.. 

Nummer 1 er at få dem(os), overbevist på 15 sekunder! Men test bare løs :-) Du er altid velkommen, hvis jeg skulle have ret :-)

Fra 6780 Skærbæk
Tilmeldt 29. Jun 07
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 17:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Tja, der sker vel ikke noget ved at prøve at optimere siden.

JCIT

Fra 6780 Skærbæk
Tilmeldt 29. Jun 07
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannik

Nu har jeg gjort designet mere simpelt.
Jeg arbejder på et lidt anderledes design ved siden af, men indtil videre må det blive det jeg har ændret det til nu.

JCIT

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)