Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Få lavet professionelt facebook cover og side billede.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 42
Fra  Glilet Skrevet kl. 15:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

- Har kigget og kigget, men synes ikke at finde et sted, hvor jeg kan få lavet professionelt cover og side billede, til min virksomheds facebook side. Kender i et sted, eller har i selv evnerne, så lad mig høre! :-)

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 15:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg fik lavet et for nyligt via Fiverr.com. De har en sektion specifikt til Facebook-billeder. Tror jeg gav 10$, og er ganske godt tilfreds med resultatet. Jeg fik billedet samme dag - havde dog lidt tilrettelser, men det var rettet dagen efter.

Se resultatet på www.facebook.com/livetsomsenior - og send mig en PB, hvis du vil have navnet på ham jeg brugte.

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Fra Herning
Tilmeldt 28. Mar 15
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jannick. 

Jeg er en ung knægt, som arbejder med photoshop og indesign på amatør basis.

Jeg er ikke professionel, men har meget erfaring med at lave logo'er og facebook covers!

Du kan smide mig en mail på martinvaever@live.dk - med hvad du søger, og så vil jeg med glæde komme med nogle idéer og foreslag! :-)


Mvh. Martin 

Fra kolding
Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Train4More Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Du er velkommen til at skrive til mig, jeg laver blandt andet logoer og facebook covers... du for det til no cure, no pay. Men vi skal være færdige inden søndag aften. 

Skriv dine:

Ideer/ønsker

Branche

link til firma side

Vision for dit firma

Samt vedhæft evt. billeder eller andet der skal være i logoet, i høj opløsning.

mail: mail@vegaz.dk

Vh. Lars Pedersen

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)