Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

FA-TEX - Tøj direkte fra fabrik.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 27. Mar 15
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har gode relationer til de store Tøjfabrikker i Bangladesh - Dem som laver de kendte mærker for Bestseller/HogM/Ralph L osv. Bangladesh er et af verdens billigste lande at producere i, og industrien er i rivende udvikling.

Men den typiske udfordring ved at handle med Bangladesh er kravet om de store kvantiteter, + 15000 styk eller mere.

Det gør det vanskeligt for mindre mærker / butikker at få adgang til dette marked.

Vi færdes i Bangladeshisk tøj industri det meste af tiden - og har nu fundet en fabrik der laver top kvalitet, til også i Danmark kendte brands. De kan lave alt i polo/t-shirt/Jogging/Kids/tank-tops osv. Det der er unikt er, at de kan gå ned til 500 styk pr farve. Alt i broderi, print, farvning osv.

Kunne du tænke dig at købe direkte fra fabrikkerne i Bangladesh - så giv lyd vi løser/undersøger opgaven for dig.

Mvh

FA-TEX

Tilmeldt 11. Apr 14
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej FA-TEX,
Jeg kunne godt tænke mig at få lidt mere af vide omkring priser og muligheder.
Hvordan kan jeg nemmest kontakte dig, for at give dig de nødvendige oplysninger?

Med venlig hilsen
Andreas

Tilmeldt 25. Jul 12
Indlæg ialt: 34
Fra  kidzROOM Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Laver de også GOTS certificerede textiler? f.eks sengetøj. Mvh Sabina
Tilmeldt 27. Mar 15
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 12:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Andreas Kontakt oplysninger etc. til info.wildboar@gmail.com. Jeg er I DK indtil efter påske hvorefter jeg rejser til Bangladesh igen. Så er der noget jeg skal undersøge vil det være fint at drøfte dette inden.

Vi tales ved.

Tilmeldt 27. Mar 15
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan helt sikkert finde en egnet fabrik der kan. Men har ikke set sengetøj på den fabrik hvor de laver ned til 500 styk pr item. Kun den type stof som anvendes til poloer - t-shirts osv.

De laver selv deres stoffer, men om de er GOTS, tvivler jeg på da det aldrig har været et emne vi har drøftet. Hvilket man jo ville slår på hvis man var det.

I mail til info.wildboar@gmail.com, kan du evt. beskrive hvad det er du søge. Evt. vedhæft foto.

Er det en god business case - skal vi nok finde GOTS senge tøj - hvis det findes der.

Er i dk til efter påske, hvorefter jeg tager afsted igen.

vi tales ved.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)