Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp søges til Webshop installering

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 25. Feb 15
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Aminoer..

Er der ikke en herinde der har forstand på installering af webshops??

Jeg er simpelthen faret vild i en jungle

Der er 1000 forskellige udbydere af shops, 1000 forskellige gateways og lige så mange indløsere..

Jeg skal blot bruge en lille shop til ca 70 varer.. Det skal se 100 procent prof ud og være det..

Jeg skal have online betaling på og de skal ikke plukke tilsammen 5-10% af mine køb.. Forventer ikke over 500 transaktioner pr mdr.

Er der nogen der ved hvad jeg skal bruge,? Jeg har prøvet prestashop, synes den er MEGA bøvlet og uoverskuelig at sætte op..
Har også prøvet Shopify, den er nem at lave men kan ikke få den til at se ordentlig prof ud..

Håber nogen kan hjælpe 👍😄

Tilmeldt 25. Feb 15
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Alternativt er der så en herinde der kan gi et gidt tilbud på at opsætte min prestashop med themes og grundopsætning, så den er klar til at jeg selv kan ligge vare, billeder og beskrivelser ind???

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 16:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa :-) 

Jeg vil rigtig gerne hjælpe dig godt på vej imod dit webshop-eventyr. 

Som du selv skriver det er der tusindvis af udbydere og løsninger. Derfor forslår jeg dig at vi kan tage en uforpligtende dialog omkring dit behov, samt hvilke muligheder du derigennem måtte have. 

Du er velkommen til at smide mig en mail på simon@erhvervshjemmesider.dk med dine kontaktinfomationer. Så kan vi tage en snak en de kommende dage når det måtte passe ind hos dig. 

Ser frem til at høre nærmere fra dig.

Hav en dejlig aften. 

Fra Odense
Tilmeldt 6. Mar 15
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 13:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa

Jeg arbejder for firmaet http://seogruppen.dk/ og skulle du have lyst kan du sende mig en mail på ac@seogruppen.dk, hvor jeg så vil skræddersy et helt uforpligtende tilbud til dig med din nye webshop. Vores produktion har god erfaring omkring dette og vil sørge for en rigtig god kvalitet til din shop.

Mvh.

Anders Christensen

Store kompetencer & erfaringer med bl.a SEO, AdWords, Google Shopping & online marketing. Få et uforpligtende tilbud - SEO Gruppen

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Mar 13
Indlæg ialt: 163
Fra  Techstore Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Skriv en mail til mig på lr@techstore.dk 

Har selv en shop der er lavet i prestashop, som jeg selv har lavet. Vil gerne hjælpe dig igang. PS er faktisk nem når man lige kommer i gang ;-) Tager gerne og kigger på det helt gratis. 

Venlig hilsen.

Lasse

Tilmeldt 7. Apr 15
Indlæg ialt: 9
Fra  Benova Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :-)

Vi vil utroligt gerne hjælpe dig igang med dit webshop eventyr.

Du er velkommen til at skrive til kontakt@benova.dk, så hjælper vi dig videre.

Det vigtigste for os er, at du modtager et produkt vi begge er glade og stolte over!

Ha' det lækkert.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du kan sagtens lave en webshop uden hjælp - det kræver dog en god portion tålmodighed, og en masse læsning på google. Jeg vil anbefale Magento, der er nem at opsætte, og der findes ligeledes en masse gratis online tutorials, der kan hjælpe dig godt i gang.

Held og lykke med projektet.

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 16:34
Hvor mange stjerner giver du? :

MogFAndreassen:
Alternativt er der så en herinde der kan gi et gidt tilbud på at opsætte min prestashop med themes og grundopsætning, så den er klar til at jeg selv kan ligge vare, billeder og beskrivelser ind???

Jeg kan klare det for 1000kr for dig. Jeg går ud fra at det er den nye 1.6 du skal have lavet ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Esbjerg
Tilmeldt 19. Mar 13
Indlæg ialt: 163
Fra  Techstore Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Tina Enestrøm:

Du kan sagtens lave en webshop uden hjælp - det kræver dog en god portion tålmodighed, og en masse læsning på google. Jeg vil anbefale Magento, der er nem at opsætte, og der findes ligeledes en masse gratis online tutorials, der kan hjælpe dig godt i gang.

Held og lykke med projektet.

Rigtig Tina!

Er som om Amino efterhånden er blevet et sted hvor folk kommer med et problem, og alt de bliver tilbudt er er løsninger der koster. Hvor er moralen med vi skal hjælpe hinanden som iværksættere? Ser det SÅ tit. Folk spørger om noget og få med det samme svar fra folk/firmaer der kan løse deres problem mod betaling.

Høre dette ikke hjemme under freelance fanen???? 

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 18:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Lasse Runge:
Er som om Amino efterhånden er blevet et sted hvor folk kommer med et problem, og alt de bliver tilbudt er er løsninger der koster. Hvor er moralen med vi skal hjælpe hinanden som iværksættere? Ser det SÅ tit. Folk spørger om noget og få med det samme svar fra folk/firmaer der kan løse deres problem mod betaling.

Da trådstarter SELV beder om et tilbud er det da almindelig at give ham et. Men du glemte vel lige at læse hele tråden inden du kom med din malplacerede moralske opsang.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)