Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kunde fra Italien - hvad bør jeg være opmærksom på?

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 17:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Happyfood

Grunden til at jeg ikke benytter 3D Secure, er at jeg ikke modtager ordrer fra udlandet normalt - eller ihvertfald ikke gennem shoppen. Den er kun åben for ordrer fra Danmark. 3D Secure gælder kun internationale betalingskort og kan ikke benyttes til betalinger med rene Dankort, og for så vidt, nok også Visa/Dankort, som indtil videre er den eneste slags betalingskort at shoppen modtager. Derfor er det vurderet, at det ikke har relevans :-)

Ordren der kom fra pågældende italiener, er kommet via mail, da han netop ikke har kunnet aflægge en ordre gennem shoppen. Da vi har mange varer der leveres direkte fra leverandøren, er de fleste aftaler kun gældende til leveringer i Danmark. Så hvis udenlandske kunder vil rende skrigende væk fra shoppen, på det grundlag, så er det indtil videre okay med os, da vi ikke kan behandle deres ordre gennem shopsystemet :-)

Vi har dog en ansøgning igang om udvidelse til Mastercard m.v., men dermed ikke ment at vi også åbner op for leveringer udenfor den danske grænse.

Håber det besvarer din kommentar ;-)

 

Tilmeldt 19. Mar 15
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 06:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan Hansen:

Hej Happyfood

Grunden til at jeg ikke benytter 3D Secure, er at jeg ikke modtager ordrer fra udlandet normalt - eller ihvertfald ikke gennem shoppen. Den er kun åben for ordrer fra Danmark. 3D Secure gælder kun internationale betalingskort og kan ikke benyttes til betalinger med rene Dankort, og for så vidt, nok også Visa/Dankort, som indtil videre er den eneste slags betalingskort at shoppen modtager. Derfor er det vurderet, at det ikke har relevans :-)

Ordren der kom fra pågældende italiener, er kommet via mail, da han netop ikke har kunnet aflægge en ordre gennem shoppen. Da vi har mange varer der leveres direkte fra leverandøren, er de fleste aftaler kun gældende til leveringer i Danmark. Så hvis udenlandske kunder vil rende skrigende væk fra shoppen, på det grundlag, så er det indtil videre okay med os, da vi ikke kan behandle deres ordre gennem shopsystemet :-)

Vi har dog en ansøgning igang om udvidelse til Mastercard m.v., men dermed ikke ment at vi også åbner op for leveringer udenfor den danske grænse.

Håber det besvarer din kommentar ;-)

Så forstår jeg meget bedre, så her vil en bank overførsel være helt normalt :-) 

Side 2 ud af 2 (12 indlæg)