Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingssystem til ny webshop lavet i Prestashop

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er ved at have det basale på plads på min webshop lavet i Prestashop, men jeg har lidt spørgsmål til betalingssystem.

- Er Teller den eneste/bedste indløsningsaftale, hvis jeg vil tage imod Dankort, VISA og Mastercard?

- Skal man have krypteret forbindelse/SSL halløj på plads inden man ansøger?

- Skal betalingssystemet være fuldt funktionelt inden man ansøger?

- Kan jeg selv sætte det hele op med f.eks. Quickpay/epay's Prestashop moduler, eller bør jeg have en professionel ind over?

- Hvilket betalingsmodul bør jeg vælge til Prestashop, nogen anbefalinger?

Hvis der er nogen, der kan sætte betalingsdelen op for mig til en god pris, skal I også være velkommen til at komme med et bud.

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 22:58
Hvor mange stjerner giver du? :

for at havde dankort skal du bruge NETS, for at have mastercard osv. kan du bruge TELLER ( dem brugte jeg) fandt dog ud af at de var nogen røvhuller:) og skiftede til Valitor.... der får du pengene meget hurtigere ud....

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 06:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Nets og Telller er samme ejer og har monopol på dankort.
Og ja, de kan være svære at sammenarbejde med.
For kryptering skal du bruge quickpay eller epay.
Nets/Teller sammenarbejder med dem og dette er din krypteret forbindelse.

Nets/Teller er efter min mening det som fungere bedst men der kommer hele tiden nye spillere på markedet.

Fra Aalborg
Tilmeldt 22. Jan 13
Indlæg ialt: 114
Fra  ePay A/S Skrevet kl. 10:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mikkel

Jeg forsøger mig med et svar på nogle af dine spørgsmål:

1. Din indløser skal mig bekendt kunne se betalingsforløbet på din hjemmeside. Det behøver ikke være aktiveret, men kan sagtens være i et testmiljø, som du giver indløseren adgang til. Du kan eventuelt læse Nets' krav her: http://www.nets.eu/dk-da/Produkter/betaling-med-kort/Documents/dankort/Nets_Dankort-Brugervejledning_13-3-2013.pdf

2. Jeg vil mene, at du selv kan sætte et betalingsmodul op i PrestaShop. Hos ePay har vi lavet en guide til at installere vores modul i PrestaShop - og det er altså ret enkelt. Tjek guiden her: http://www.prestashopguiden.dk/da/installation

Håber, du kan bruge det.

/Heine

Fra Odense
Tilmeldt 27. Jun 08
Indlæg ialt: 113
Fra  www.magic4eyes.dk Skrevet kl. 11:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Hej En ny betalings løsning er www.yourpay.dk, som også tager i mod dankort, og dermed bryder nets monopol :-) Firmaet er en iværksættervirksomhed, som kæmper en hård kamp, og nogle ting fungerer ikke endnu - eksempelvis er der ikke e-handelssporing men ellers er det nemt at gå til og billigt for mindre shops, da der ikke er faste udgifter. Jeg bruger det selv på mine 2 danske shops Mvh Henrik

Se tips om slankepiller her - www.slankepiller-som-virker.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Henrik Hvam:
Hej En ny betalings løsning er www.yourpay.dk, som også tager i mod dankort, og dermed bryder nets monopol :-) Firmaet er en iværksættervirksomhed, som kæmper en hård kamp, og nogle ting fungerer ikke endnu - eksempelvis er der ikke e-handelssporing men ellers er det nemt at gå til og billigt for mindre shops, da der ikke er faste udgifter. Jeg bruger det selv på mine 2 danske shops Mvh Henrik

Ja det påstår de men er ikke korrekt.
De tager visadankort og kører det over visa.
Deres checkout skal kodes om for at den ligner noget man kan bruge og det er ikke sikker forbindelse.
Ud over det er det meget svært at få sine penge ud af dem.

Nej monopolet er ikke brudt, hvis, ja så er der vidst ikke noget som har benyttet sig af det med mindre de omgås sandheden.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for svarene.

Ærgerligt at Nets har monopol, men jeg er jo bare nødt til at vælge det.

Jeg vælger epay, selvom de umiddelbart er lidt dyrere fra start end Quickpay. Forskellen er at jeg selv kunne få epay's testsystem til at fungerer, det kunne jeg ikke med Quickpay.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)